{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.204 visninger | Oprettet:

Kickstart uden batteri? {{forumTopicSubject}}

Hey folkens Fik mig min første motorcykel igår i byt for min ATV det er en gammel Yamaha RD350 stel med en Honda cb 350 Four motor på men batteriet er helt dødt så kan det passe Stator osv ikke er stærkt nok kun med kickstarten til at sparke gang i den smiley ?
Hørte den igang ude ved personen hvor han havde sat startkabler på den men mit lille universal lade apparat er slet ikke stærkt nok til det :b

På forhånd tak !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kickstart uden batteri?
  • #1   9. nov 2013 En kollega kan i hvert fald heller Ikke starte sin Yamaha med kickstart, uden der er strøm på. Så den skal nok have lidt. Noget skal vel slå en gnist smiley
    Og derudover, afhængig af hvad du har af apparat, skal en lader heller ikke forstås som en booster, som dem Falck osv kører rundt med. Dit batteri skal måske lade i en 3-4 timer, og så kan du prøve igen. Sådan fungerer min lader i hvert fald.


  • #3   9. nov 2013 Hvis der er magnetisk nede ved svinghjulet, (prøv at skrue dækslet af) så kan den køre uden batteri. Men hvis den ikke er magnetisk uden strøm så kommer den aldrig til at køre uden strøm.

  • #4   9. nov 2013 Okay mange tak smiley Batteriet er over 30 år gammelt og kan ikke få det til at lade på den :b så må ud og have et nyt

  • Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 2 Emner: 22 Svar: 810
    #5   9. nov 2013 Min RGV kan, hvis jeg slukker lyset. Jeg kører med en lille kondensator istedet for batteri.

  • #7   9. nov 2013 Jeps mange tak smiley Den køre nu så 1000 tak alle sammen smiley

Kommentér på:
Kickstart uden batteri?

Annonce