{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.612 visninger | Oprettet:

Nyindkøbt udstødning passer ikke {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Jeg har netop købt en helt ny udstødning samt downpipe til min Honda CBR 1000f. Ved monteringen i det punkt hvor begge mine udstødninger går ud på hver side af hjulet, holder spændingen ikke tæt om rørne om så spændebåndet er rigtigt stramt, der er selvfølgelig monteret den medfølgende pakning.. Det er svært at forklare med jeg håber i forstår... Alle delene er købt hos Delkavic.

Har i nogen ide om jeg måske har modtaget de forkerte dele? Eller hvordan man i givet fald montere sådan en rigtigt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyindkøbt udstødning passer ikke
  • #1   24. feb 2014 Det hele skal være løst monteret inden du spænder det sammen, ikke noget med at spænde forrør oppe ved cyl før det hele er hængt op. Ellers må den forhandler du har købt det ved i dk hjælpe??

  • #2   24. feb 2014 Tak for din kommentar Søren...

    Jeg har nemlig spændt oppe ved cylinderen før end jeg spændte nede ved fordelingen... Men jeg kan slet ikke forestille mig at det skulle være den afgørende faktor..

    Jeg ville lige forsøge at spørge tid råd her inden jeg kontaktede forhandlerne i England...


  • #3   24. feb 2014 Altså der er forskel på SC21 og SC24.. Mere, hvis du har fået den forkerte.. Og det er netop i fordelerboksen at der er forskel..

  • #4   24. feb 2014 Jeg har lige tjekket deres salgsprisen og jeg er rimeligt sikker på at se har sendt det forkerte... For billedet på nettet ser anderledes ud... Og vi snakker måske en deameterforskel på fordelerboxen og røret på 1 cm.. Og pakningen er kun 3 mm så vi snakker måske 7mm som spændeskiven skal finde... Og det kan ikke lade sig gøre... Jeg troede måske bare jeg gjorde det forkert.. Men jeg kan nu se at det på ingen måde kan lade sig gøre

  • #5   24. feb 2014 Kontakt sælger og så retur med det, bare rolig Post danmark tager en krig for at sende til udlandet smiley

  • #6   24. feb 2014 Så må jeg hellere komme igang hvis jeg skal have noget ud af 2014:)

  • #7   24. feb 2014 Jeg har prøvet noget lignende og endte med at betale den lokale smed for at svejse den sammen i det hak jeg havde lavet. De ville genre bytte men det kostede jo +300kr at sende retur, og kun 50kr til kaffe kasse at få det TIC'et, var rustfri..

  • #9   24. feb 2014 Hej Steen...

    Det er præcis den samme Udstødning jeg købte. men de to medfølgende forrør ligner slet ikke dine.. samtidig er der på min i den side hvor kæden løber, ikke det indhak som jeg kan se på dit ene forrør..

    Jeg købte det sættet i august sidste år, men har først bemærket nu at de ikke har sendt det rigtigt, da jeg lige har købt den anden del af udstødningen. og der passer mine forrør slet ikke i:(

    jeg har desværre ikke noget billede jeg kan vise dig, da min mc står på en anden adresse end min egen.


Kommentér på:
Nyindkøbt udstødning passer ikke

Annonce