{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

Tilpasning af progressive fjedre {{forumTopicSubject}}

Er ved at hjælpe en kammerat med at montere progressive fjedre på hans zzr 600 -92. Den originale fjeder er cirka 300 mm lang og over den er monteret et afstands rør på cirka 200 mm.
De progressive fjedre han har fået passer ikke til årgang 92, men 95-96, længden er cirka 400 mm.
Spørgsmålet er om jeg kan montere dem alligevel med et rør på 100 mm, sådan at længden på den progressive fjeder, bliver som originalt ?
Diameter er selvfølgelig den samme.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilpasning af progressive fjedre
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #1   16. apr 2014 Hvis du skal have noget brugbart ud af at skifte fjedre, skal du have dem der er beregnet til den pågældende gaffel.

    Det der er fusk.


  • #2   16. apr 2014 Prøv da smiley

  • epoxy3000
    epoxy3000 Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Svar: 6
    #3   16. apr 2014 Det er lige det her emne jeg skulle til at oprette.
    Har nemlig selv en ZZR 600, og der er bagfjederen begyndt at være noget flad.
    Samtidigt er jeg en tung dreng, så er der nogen der har en god ide, til hvad der ville være godt at sætte på? Jeg havde tænkt mig at hæve den, men så vidt jeg er kommet frem til er det en dårlig ide.


  • #4   16. apr 2014 Ved godt at den optimale løsning er at sæt fjedre til modellen, men umiddelbart er fjedrene jo beregnet til samme vægt og samme egenskaber. Og har set set flere rsd gafler der bruger et rør i bestemt længde over fjederen.

Kommentér på:
Tilpasning af progressive fjedre

Annonce