Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tryk forgaffel CBR 1000F
  • #1   14. maj 2014 den kan køre fint helt uden tryk ...

• #2   14. maj 2014 Den gå bare nemt helt bund, hvis jeg køre over feks en græsplæne. eller de huler jeg har i indkørelsen.

• #3   14. maj 2014 giv den lidt mere olie, så er det ikke sikkert at du har brug for luft også ... Når man hæver olie højden i gaflen er det jo faktisk sådan at man gør det tilbageblevne luftrum mindre i gaflen, og derfor bliver den så hårdere når luften bliver sammenpresset... MEN, hvis olie højden er for lav, har du en stor mængde luft at sammenpresse, dvs. lang vandring før luften begynder at få en progressiv effekt ..= en svampet slatten forgaffel ..

Først mere olie, og se hvad der sker

• #4   14. maj 2014 der skal være 145mm ned til olien, tro jeg lige prøver med 10mm mere, og ser om det bliver bedre,

• #5   14. maj 2014 jeg har en CBR 1000 forgaffel på min 900 og jeg kører ikke med tryk .. giv den 10mm mere, test .. 10 mere, test, 10 mere test osv.. pludselig, "rammer" du et punkt hvor du ikke kan trykke forgaflen mere end ½ ned.. sug 10mm ud igen, og det virker ... Du tager vel bare toppene af gaflen mens den sidder på ik´ ?

• #6   14. maj 2014 tager toppen af og måler ned til olien, der til 10mm mere. efter manual skal måles når fjederen er ude.

• #7   14. maj 2014 jov jov -- men om du måler med eller ude fjeder, det betyder ikke så meget .. mere at der er ens højde i hvert ben ... det vildeste der kan ske er at du får hældt så meget olie i at den ikke kan bevæge sig .. Det finder man jo hurtigt ud af ...

fabrikken kan ALDRIG tune en affjedring ind så den passer til alle ... De kan kun prøve at skyde ud i mængden og forsøge at lave noget som alle syntes er okay .. fra 140 Amerikanere, til små spanske mænd, i T-shirts ...

kender ikke din vægt, men du kan gå ind på race-tech.com / springcalculator, og beregne om fjedrene passer til din vægt .. det er et godt udgangspunkt .. Og vær ikke så bange for at have mere olie i gaflen med manualen siger .. der kan intet ødelægges ..

• #8   15. maj 2014 Hvis olien i gaflen er mere end 3 år gammel, så skift den før du fylder mere på.

• #9   15. maj 2014 olie er lige skiftet, smiley

Kommentér på:
Tryk forgaffel CBR 1000F

Annonce