{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.166 visninger | Oprettet:

Scorpio Alarm {{forumTopicSubject}}

Er der forskel på en SR-i900 og en SR-i900R? Er det ikke kun at man får Perimeter sikring og Startspære med i R pakken?

Og er der en Shutdown knap på selve senderen?
Har jo set på nettet og hørt at folk bliver truet af deres motorcykler og HVIS uheldet var ude for mig på et tidspunkt var det måske smart man bare kunne lukke for den hvis han prøver at stikke af..

Spørger fordi jeg dag for dag bliver mere og mere nervøs over man konstant ser og hører de bliver stjålet i mit område smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scorpio Alarm
  • #1   1. okt 2014 Og flipper den der Perimeter sikring ud hvis man smider et mc cover over den?

  • #2   1. okt 2014 Jeg har SR-i900R på min motorcykel.
    Den sad på da jeg købte den, så det er begrænset hvor meget jeg har rodet med det. Der er startspærrer og perimeteralarm i SR-i900R, men hvad der ellers er af ekstra ting er jeg ikke klar over.
    Jeg er ret sikker på at der ikke er en shutdown knap i alarmen, desværre. Til gengæld kan du med fordel montere en murstens-holder på motorcyklen.
    1. Den er let tilgængelig under kørsel og en-håndsbetjent.
    2. Den løber aldrig tør for strøm.
    Derudover tror jeg også den er ret effektiv hvis man gerne vil i kontakt med bilister som er mere optaget af deres mobiltelefon, end at køre bil.
    Spøg til side smiley

    Perimeter sikringen er ligeglad med mc garage og ud over at den kan justeres på følsomhed så har man også muligheden for at slå den fra smiley
    Der findes bedre og mere effektive alarmer på markedet, men jeg har været glad for min indtil videre smiley
    Har du overvejet at finde en med indbygget GPS-sporing?


  • #3   1. okt 2014 SR-i900R HAR shutdown smiley

    Ignition disable feature allows the user to remotely cut off the engine in case of hijack


  • #4   1. okt 2014 Hva satan?! Det skal jeg da lige have kigget på så smiley

  • #5   2. okt 2014 Det er noget med at holde den øverste og nederste knap på siden inde i nogle sec og så siger den lyde og slukker derefter for motorcykel og aktivere alarm samtidigt right? Ved du forresten det med Mc garagen Jørgen? Ikke fordi jeg ikke stoler på Claus men hvis der er flere der siger for, jo federe en investering lyder det som..

  • #6   2. okt 2014 Har faktisk aldrig haft denne bevægelsessensor slået til med garage på, kun vippe og stødsensor. Men mindes at alarmen kun reagere på bevægelser, og ikke ting der ligger stille. Så ville mene at det ikke skulle være noget problem smiley Håber det var svar nok...

  • #7   2. okt 2014 Perimeter alarmen fungerer som en kapacitiv føler og måler derfor densitet.

  • #8   2. okt 2014 Jørgen et mc cover lægger aldrig stille hvis den står udenfor, vinden tager godt fat i sådan et. smiley

  • #9   2. okt 2014 Claus k: det har du nok ret i, derfor ville jeg også mene at det skulle virke, men hvis den skal stå udenfor så ved jeg ikke om det virker, men ville tro det gjorde. Dog kan det være Elias har fat i noget, men har aldrig prøvet at holde udenfor med mc garage smiley

Kommentér på:
Scorpio Alarm

Annonce