{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
538 visninger | Oprettet:

lean angle cut of switch {{forumTopicSubject}}

Hej McG.

Jeg er igang med at bygge en r6 motor over på en gokart.
Vi har lige nu problemer med at den ikke vil starte. Den har startet 2 gange da vi havde tændrøret ude for at se efter gnist.
Vores teori er at det er vores Lean Angle Cut Of Switch der driller.
Har i nogen erfaring med at bypasse den , altså kode den fra?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lean angle cut of switch
  • #1   2. mar 2015 Den har startet 2 gange da vi havde tændrøret ude for at se efter gnist.

    Forklar lige den ?. Uden tændrør bør den jo ikke starte !. Og så er der så vidt jeg ved ikke tale om tændrøret på en R6. Der skulle meget gerne være 4 stk.


  • #2   2. mar 2015 Ja, jeg fik ikke lige forklaret mig godt nok.
    Vi tog et af de 4 tændrør ud for at se om den gav gnist overhovedet, også gik den igang på de 3 andre cylindre da vi snog motoren rundt.

    Vi satte derefter tændrøret i igen, uden resultat. Og da vi så igen lidt senere tog et tændrørende ud for at se om den gnistede, gjorde den det samme igen.


  • #3   2. mar 2015 Så i har fået liv i den hver gang med 3 rør i. Men ikke med 4. Underligt.
    Har i bygget HELE ledningsnettet over ?.


  • #4   2. mar 2015 Den har kørt før, som den står nu. Men ja, alt er bygget over.
    Vores anden teori er, at der i service manuallen står den min. skal have 12,8 Vol. Og vores batteri har kun leveret 12,5 Vol.. Vi syntes ikke bare det lød som om den trak for langsomt rundt.


  • #5   2. mar 2015 Har svært ved at kunne sige om det ville kunne gøre udfaldet. Men det er jo nemt at teste. Prøv at starte den med starthjælp fra et bil batt. Men kun korte forsøg. ikke tæve løs på starteren. Tror ikke rigtigt jeres problem er tilt-sensor må jeg indrømme.

  • #6   2. mar 2015 Hm.. okay. Vi prøver fra en bil af

  • #7   3. mar 2015 Er HT leads byttet rund?

    Tim


  • #8   3. mar 2015 Nej. Altså den har kørt som en drøm på den ramme som vi har bygget til den, for et par måneder siden. Og nu skulle vi skifte olie på den, og se om den stadig kunne starte og vi er nu endt som beskrevet længere oppe..

  • #9   3. mar 2015 Jeg har tænkte at måske nå du tager et tændrør ud at denne starte på 2 cylinder og ikke 3. Når all er på plads hvis 2 af dem er byttet kan denne ikke kør, som gnist kommer på "powere stroke" på forkerte cylinder. Når den har kun 3 tændrør kommer et gnist forkerte men på "exhaust stroke" og så har ingen betydning, og so kan den køre på 2 cylinder uden denne gnist på powere stroke på forkerte cylinder?
    Kun et byde, men kan ikke se hvorfor denne kunne ellers kør på 3 og ikke 4 cylinder?!. Og so er det meget let at kikke hvis de HT leads er byttet rund.
    Også, hvis denne har kørt som et drøm før tyder det på et samlings fejl? Man kunne også kik på stel forbindelse på ingnition's kredsløb som dårlig coil/HT cap/lead/pickup forbindelse osv..?

    Tim


Kommentér på:
lean angle cut of switch

Annonce