{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW S1000RR
  • #1   27. mar 2015 det kan du roligt tro på smiley

  • #2   27. mar 2015 Problemet ligger i dens gearkasse! det siges at være quickshifteren og 2gearet som er problemet. nogle mener det kan løses ved og skifte en fjeder ved gearskifterhjulet (mindes jeg det er) det er under nedgearingerne der skulle være flest der har problemer, mange skifter quickshifteren til en som cutter på tændingen også frem for std som kun lukker af på de øverste dyser. har en ven som har haft en et år nu og har kørt roadracing på den hvor begge dele er skftet og der har aldrig være problmer med den. vi har dog en anden kammerat der lige har skiftet 2 gearkasse på hans

  • #3   27. mar 2015 Har været på kørekursus på ring Djursland, men en på en som skulle have nye løftere , tror jeg det var . Den lød helt forfærdeligt,og gang turde ikke køre de sidste 2 pas på den .det var godkendt som en garanti sag

  • #4   27. mar 2015 Det var kun på de første modeller der er lidt sygdomme

  • #5   28. mar 2015 Var på samme kursus som Michael... Mødte Bimmeren igen på PP der havde den fået ny indmad i topstykket, og var i DEN grad flyvende igen smiley

    Jeg ville også se om ikke der kunne skrabes gryn nok sammen til en af de nyere modeller. Det er sgu en fed cykel smiley


  • Thomas A
    Thomas A Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 6 Følgere: 5 Svar: 1
    #6   13. okt 2018 Hvilken årgange vil i mene man bør holde sig fra smiley

  • #7   13. okt 2018 Gearkassen er ok fra 2012. Men der kom mange ændringer i 2015. Så hold dig til 2015+

Kommentér på:
BMW S1000RR

Annonce