{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
826 visninger | Oprettet:

Kenneth  C
Kenneth C
Tilmeldt:
9. mar 2015
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 7

Hjælp til ventil just. På DR650 i Helsingør. {{forumTopicSubject}}

Søger hjælp til ventil justering. Jeg mangler en andens vurdering. Af motor larm efter ventil justering. Motoren starter og køre. Det drejer sig om en suzuki DR650 Dakar fra 90. 4 stk. Ventiler. På forhånd tak. Mvh. KC.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til ventil just. På DR650 i Helsingør.
  • #1   3. jun 2015 Har du de helt korrekte søgerblade? (Korrekte mål kan købes i mc værksteder)
    Har du stillet den på mærkerne?
    Måler spillerummet det rigtige?


  • Kenneth  C
    Kenneth C Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 7
    #2   3. jun 2015 Hej Allan. Gode spørgsmål. Ja jeg har skiftetknastkæde,cylinder honing, nyt stempler, slebet vintiler og nye olie tyve. Har mærket det hele op før samling, (starter fint). Brugt søgerblad efter manualen nemlig mellem 0,08 og 0,13. Har brugt 0,09. Men Jeg har en teori om at ventilløfterne rammer ventildækslet.?? Mvh.Kc

  • #3   4. jun 2015 Jeg havde givet dit spillerum 0,10. Når delene er helt nye kan de arbejde og der skal du have spillerummet, så ventilen kan lukke!

    DR motoren er meget ens med LS motoren og den har jeg skruet en del på... Ventilerne skal tikke, har de ik gjort det før, så lægger du mærke til det. Omvendt, har den kørt på lånt tid smiley

    Jeg kan godt give en gratis lytter jeg bor i virum og skal have en tur på kværnen!


  • #4   4. jun 2015 Ja du har jo givet den hele armen mht dele og arbejde, så det er da bare med at få den til at være optimal, alle forudsætningerne er der jo:)

  • Kenneth  C
    Kenneth C Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 7
    #5   5. jun 2015 Hvis så er mit nr 20992276

Kommentér på:
Hjælp til ventil just. På DR650 i Helsingør.

Annonce