{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt ledningsnet boldor
  • Snorrason
    Snorrason Tilmeldt:
    jun 2005

    Følgere: 1 MC-er: 1 Svar: 12
    #1   16. jul 2015 Jeg skiftede hele ledningsnettet på min cbr900 fighter med et jeg selv designede. I stedet for sikringer købte jeg motogadget M_unitV2 med solid state relæer. Der er elektroniske sikringer i. Hvis et system fejler, frakobles denne kreds i 30 sek og prøves igen indkoblet. Er der igen fejl på systemet ( evt kortslutning eller lign ) frakobles det igen. Det er super smart istedet for relæer og udskiftelige sikringer. Der er også en kraftig alarm indbygget i enheden. Hvis du alligevel skal i gang med et nyt ledningsnet der ikke er standard, kan jeg anbefale flg indkøb:

    Motogadget MunitV2
    Motogadget Mbutton
    Motogadget M-lock ( ingen tændings nøgle kun magnet brik )

    Det er meget arbejde at lave denne upgrade og måske lidt vildt for en gammel boldor. Men det virker.

    God aften


  • #2   16. jul 2015 Munit er ikke en god ide, den er kompleks og ustabil plus det er en meget dårlig ide med auto-genindkobling

    De ledningsnet må stadig kunne findes og så udskifte sikringsboksen med en med fladsikringer


  • #3   17. jul 2015 Jeg tog mit gamle ledningsnet på bol dor´en fra hinanden, flyttede bla. sikringsboksen ned under sadlen og fik de gamle sure rørsikringer væk fra min bike .. lavede en ny batterikasse til et meget bedre batteri, og fik et nyt anker på, så den laver det strøm den skal .. har virket fint lige siden.

  • Snorrason
    Snorrason Tilmeldt:
    jun 2005

    Følgere: 1 MC-er: 1 Svar: 12
    #5   21. jul 2015 Glenn B.

    Munit er kompleks hvis man ikke ved hvad man laver. Den er stabil og genindkoblingen virker perfekt. Jeg er ikke helt med på hvad du mener og hvor du har din erfaring fra ?



Kommentér på:
Nyt ledningsnet boldor

Annonce