Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
bremse kaliper hej er der nogen der har et link et en forreste bremse kaliper eller rep kit med stempler til en yamaha xj600 Diversio...
Teknik
Oprettet:
i går
Visninger:
114
Blinklys Hej, jeg har på min Harris Matchless mekanisk blinkrelæ med traditionelle pærer. Det virker fint indtil jeg starter mo...
Teknik
Oprettet:
i går
Visninger:
114
Suzuki gs450e 1988 reservedele Nogen der kan svare mig på hvilke muligheder jeg har for at finde reservedele til denne model. Jeg har problemer med mi...
Teknik
Oprettet:
18. maj
Visninger:
273
Kobling Yamaha fzr 1000 exup 1990 Hej jeg står og skal skifte kobling på min Yamaha fzr 1000 exup fra 90 da den glider meget i koblingen ved hård acceler...
Teknik
Oprettet:
16. maj
Visninger:
434
Løs slange fra tanken? Hejsa, Håber på at nogen kan genkende denne her slange på min Honda cbr600 f4. Den anden dag gik motoren ret plu...
Teknik
Oprettet:
14. maj
Visninger:
321
Problemer med Suzuki gs450e (88) Min motorcykel vil kun starte og køre på den ene cylinder, højre. Karburatoren er fuldkommen rengjort og tændrøret er v...
Teknik
Oprettet:
14. maj
Visninger:
373
centrallås hej Bikere jeg er ny ejer af en r1250rt,købt hos Expedit Farum den har centrallås,men låser ikke styret fast,som min ...
Teknik
Oprettet:
12. maj
Visninger:
237
Vance and Hines cruzers Hey peeps. Jeg har købt et par brugte cruzers fra Vance and Hines. De har siddet på en model magen til min(Suzuki intru...
Teknik
Oprettet:
10. maj
Visninger:
195
Gear indikator på en Suzuki VS700 Intruder Er der nogen af jer herinde der ved om det er mulig at smide en Gear indikator på en Suzuki VS700 Intruder ? Jeg sy...
Teknik
Oprettet:
4. maj
Visninger:
657
Drosling Hej ! Er der en venlig sjæl der ved hvor og om man kan drosle en Suzuki gsx 750f årgang 1996. har prøvet at søge på ne...
Teknik
Oprettet:
3. maj
Visninger:
728
Olie på kawasaki kxf250cc 2009 mojn står og mangler noget olie til min kawasaki kxf 250cc fa 2009 og kan ikke blive enige med mig selv hvilken olie je...
Teknik
Oprettet:
30. apr
Visninger:
622
Opdateret ydeevne på gammel motorcykel. Jeg står i den situation at jeg er i gang med at tagemit A2 kort, jeg har derfor kigget på nogle forskellige motorcykle...
Teknik
Oprettet:
26. apr
Visninger:
701
Aprilia rs125 2t blir for varm Den bliver omkring de 107 grader med thermostat i topstykke. Og de 45 grader uden thermostat. Er der nogen måde at fusk...
Teknik
Oprettet:
26. apr
Visninger:
879
Aprilia Rs125 2t overopheder Med thermostat i topstykke bliver den op mod 107 grader varm. Uden thermostat ikke en dag over 45 grader. Er der nogen ...
Teknik
Oprettet:
26. apr
Visninger:
252
Intruder døde pludselig. Hejsa. Håber der er en herinde der kan komme med et forslag til hvad jeg skal gøre. Var ude og køre i går og min VS 1...
Teknik
Oprettet:
26. apr
Visninger:
537
cam chain zx7r hej Jeg har modtaget en lukket knast/krank timingkæde, men for at få den monteret, er jeg nødt til at åbne et led i ...
Teknik
Oprettet:
26. apr
Visninger:
287
Måling af Volt og ampere ? Hej folkens. Jeg har mistanke om at mit batteri er færdigt , noget der aflader eller min mc ikke lader. Jeg har a...
Teknik
Oprettet:
21. apr
Visninger:
1.115
Styr forhøjer Hej alle Jeg har en DL650, årgang 2023, hvor jeg godt kunne tænke mig at få styret lidt op og tilbage. Jeg er lid...
Teknik
Oprettet:
15. apr
Visninger:
1.093
Den ene cylinder tænder ikke. Nogen der erfaring med den ene cylinder ikke tænder? Den tænder og slukker om man køre stille eller i en fast fart.
Teknik
Oprettet:
11. apr
Visninger:
1.190
Møtrik med fingevind til xt550 - størrelse? Er der mon nogen, der kan hjælpe? Jeg skal prøve at opstøve en møtrik med fingevind. Har prøvet T-hansen og jem og f...
Teknik
Oprettet:
11. apr
Visninger:
1.253

Annonce