{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.071 visninger | Oprettet:

yamaha dt175 dør {{forumTopicSubject}}

hejsa mcg

jeg har mig sådan en dejlig yamaha dt 175.

der dsv dør efter nogen hundrede meter. og når man så jokker i kickern så skyder den lige lidt også kan man vente ca 5 min eller skrue tændrør ud og ind også starter den uden problemer igen og køre så igen kun nogen hundrede meter.. nogen gange en lille km..

når den dør gør den somsådan ikke så meget andet end det lyder somom man slukker på nøglen og vis man så ikke er hurtig på kobling så skyder den lige efter den er død. nogen gange er det et meget højt brag den laver.

håber der sider en venlig sjæl der måske kan hjælpe med problemet..
har prøvet alt næsten.. skiftet diverse el dele. da jeg har en hel cykkel i reserve.. smiley

venlig hilsen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  yamaha dt175 dør
  • #1   19. jan 2016 Tændspolen udvider sig når den er varm, defekt tændrør, køre med choker hele tiden

  • #2   19. jan 2016 davs... har prøvet med 5 forskællige tændrør uden held. tændspole har jeg ikk skiftet da de 3 jeg har liggende ekstra er uden udvendig jernkerne. og den jeg køre med er med udvendig jernkerne..

    vil det betyde noget a skifte alligevel ??


  • #3   19. jan 2016 Det kan ikke være fordi den varmesætter sig?

  • #4   19. jan 2016 tænker jeg bestemt ikk.. smiley den bruger rigeligt olie. og køre med 180 dyse sted for std 175. og karb er forholdsvis ny og funker a hvad jeg kan.. cyklen starter os uden problemer hver morgen og det har den gjort siden jeg fik den for et lille år siden. den har dog os haft lidt det samme problem her da der rigtigt var fugtigt vejr. men det fik jeg fikset for en lille uge siden også i dag begyndte den a drille igen.. :(:(

  • #5   20. jan 2016 Hvis den varmesætter sig vil den ikke gå særligt godt bagefter. Stemplet udvider sig jo og presser mod cylinderen, rigtig dårlig kompi og jeg tror ikke det er det smiley
    Hvordan står det til med benzin hane på sådan en? Er det med vacum eller normal dreje, måske det er det der driller. Måske undertryk i tanken, har du prøvet at kører med åbent benzindæksel (på klem)


  • Morten D
    Morten D Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 70
    #6   20. jan 2016 Du skriver den "skyder". Kan det være fordi den får for meget benzin?

  • #7   20. jan 2016 Hvad med is i karburatoren? I med en gang sprit, tømme svømmerhus og afsted igen.

  • #8   20. jan 2016 davs..

    ja der er benzin hane på.. og den er renset fra top til tå. det samme med karburator.. .
    og der er os kommet karburator sprit i tanken.. ?

    hmm lyder mærkeligt vis den skulle få for meget benzin sådan lige på et par dage.. den har jo kørt mange måneder..


  • #9   20. jan 2016 Har den olie blander sådan en bandit? hvis, så se om den virker, evt prøv selv smid olie i benzinen.

  • #10   20. jan 2016 det er der.. og den spiser massere olie. . eller værtfald som den altid har gjort..

Kommentér på:
yamaha dt175 dør

Annonce