{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.728 visninger | Oprettet:

Nye dæk Suzuki SV 650 S - Bridgestone T 30 Evo vs. Pirelli Angel GT {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Skal have nye sutter på SV'eren. Er kommet frem til, at det skal være en af de to nævnte - T30 Evo eller Angel GT.

Så er det store spørgsmål bare, hvad er bedst? Kom gerne med en begrundelse. Prisen er stort set det samme, så det er ikke afgørende.

Skal ikke køre banekørsel, men nok mere landevej og små sjove veje.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye dæk Suzuki SV 650 S - Bridgestone T 30 Evo vs. Pirelli Angel GT
  • #1   25. jan 2016 Jeg har ikke kørt på nogen af dem. Men har flere bekendte som kører T30 og er ovenud tilfreds.. De kørte også Bridgestones T23 tourins dæk fra før det.. Der kommer godt med varme i dem hurtigt og de bider og holder som de skal!
    Som du sikkert allerede har set er de også varmt anbefalet ved mange anmeldelser.
    De sidste to sæt jeg har kørt på var Bridgestones S20 "sports dækket"
    Men næste sæt bliver T30. smiley


  • #2   25. jan 2016 Tak for svaret Nick smiley

  • #3   25. jan 2016 t30evo skulle være mere sportslige samlignet med andre sportstouringdæk
    men jeg er nu også godt tilfreds 3-500m er lige ud er de faktisk "varme" men jeg går nok lige modsat #1 og hopper på s21 næste hele sæt


  • #4   25. jan 2016 Advarer dig. S20'eren holdt ikke en hel sæson hvis du giver den lidt gas. Bagdækket holder kun 3-5.000km ved frisk kørsel. -
    Til gengæld så klister de rigtig godt når de er varme! Så det skal jo koste!

    S21'eren skulle dog have en del flere kilometer i sig.

    Tror du vil få mere ud af T30'eren igen hvis du ikke ligefrem planlægger en ordenlig håndfuld banedage smiley


  • #5   25. jan 2016 tja men det skal jo prøves
    og så passer det med 2 bagdæk og et for dæk smiley


  • #6   25. jan 2016 Jeg har skiftet til angel GT på min sv650s og de er SÅ gode! smiley

  • #7   25. jan 2016 angel gt er super gode dæk , er på mit 2 sæt . Næste sæt ligger klar på hylden : bt30evo ....det skal prøves

  • #8   25. jan 2016 T30 holder længere men der går langtid før de er varmet op så man kan tæve dem smiley

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #9   25. jan 2016 Det er hip som hap hvad du vælger af de to sæt - det er begge gode dæk. Angel GT er lidt mere sporty end T30 / T30Evo, og holder lige så længe, så det havde nok været mit valg.

    Jeg kører selv på dem på min motard, og skifter ikke væk foreløbig.


  • #10   26. jan 2016 De er begge rigtigt gode dæk som flere skriver. Jeg kører selv med T30 Evo nu og er fint tilfreds - de giver en rolig og stabil kørsel med masser af feedback.
    Men de er ikke sportslige, som de Continental Road Attack 2 Evo jeg kom fra og i starten føltes T30 Evo styretræge. Det gik dog hurtigt over og jeg tænker ikke over det længere.
    Conti Road Attack 2 Evo og Angel GT er de mest sportslige af sporttouringdækkene. Jeg skifter sandsynligvis til Angel GT næste gang.


Kommentér på:
Nye dæk Suzuki SV 650 S - Bridgestone T 30 Evo vs. Pirelli Angel GT

Annonce