{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.200 visninger | Oprettet:

Benjamin S
Benjamin S
Tilmeldt:
6. feb 2016
Følger: 23 Emner: 2 Svar: 3

Den vil ikke tage gas... {{forumTopicSubject}}

Hej, alle I mc-kyndige... Jeg har brug for et lille fif:
Min mc er en Suzuki GSX250ES, årg 1984 - en ældre sag, jeg købte for nylig, og som jeg nu går og pusler lidt om, inden sæsonstart...
Mit aktuelle problem er, at den ikke reagerer umiddelbart, når jeg giver gas - og jeg kan kun få den helt op i omdrejninger, når den står i fri-gear.... - og selv her, reagerer den laaaangsomt på gassen. Jeg kan godt få den op i fulde omdrejninger, men det tager dom sagt meget lang tid...
Ligeledes kan den ikke gå i tomgang, men skal holdes "i live" med gashåndtaget...
Skal jeg endevende begge kaburatorer - og i givet fald, hvad skal jeg kigge efter?
Benzintilførslen? Kan jeg evt, vinde noget, ved at hælde et additiv i benzintanken?
Kom endelig med nogle bud - jeg er ikke så velbevandret i Suzuki... - men det ender jeg vist med at blive ??

Venlige hilsener
- Benjamin...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den vil ikke tage gas...
  • Morten D
    Morten D Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 70
    #2   6. feb 2016 Jeg havde sådan en en gang, og der var der store problemer med revnet indsugningsgummi, og det er vakuum membran halløj i karburatorene som gav problemerne. Held og lykke smiley

  • #3   7. feb 2016 Jeg hælder også til vacuum membranerne. Der må ikke være den mindste revne i dem.

  • mogens f
    mogens f Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 3 MC-er: 1 Svar: 35
    #5   7. feb 2016 Hmm, det ved jeg ikke rigtigt om jeg holder med om,Ole.
    ,tjekkede lige på "Lelles" på en 83: er,,der koster 1 (!) membran 2761:- svenske kroner,,,så billige er de da ikke.
    Men jeg tror da også at det er nok med en rensning i bege karbs, så skal den nok gå igen.


  • #6   7. feb 2016 Tjek oliestand......havde for år tilbage gammel gs 650 ( fik den i bytte ) karburator løb over benzin endte i olie ...resulterede i over 5liter da jeg tømte motor ...den var også træg at få op i omdrejninger

Kommentér på:
Den vil ikke tage gas...

Annonce