{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.637 visninger | Oprettet:

Blink relæ LED HJÆLP :) {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt et blinkerrelæ LED (CF13JL-02) til min Suzuki GSXR 750 fra 1988. Den tidligere ejer har monteret LED blink for og bag. Det mærkelige er at blinkene virkede fint, da jeg købte MC'en dog med en andet måske std. relæ som sad på men det virker ikke mere. Hvad kunne der være galt siden, den nu ikke vil blinke efter monteringen af LED relæet og hvad skal man være opmærksom på. Link til relæ https://www.matronics.dk/kategori/biler/12v-led-paerer/ba15s/produkt/led-blinkrelae-12v-0-02a-20a-cf13


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blink relæ LED HJÆLP :)
  • #1   6. apr 2016 Jeg har ikke meget forstand på el, men som jeg læser det har du haft noget der virkede, så skifter du relæ og så virker det ikke. Hvorfor dog begynde at lave om på noget der virker???? Prøv det gamle igen, men det har du forhåbentligt gjort smiley

  • #2   6. apr 2016 Kan jo være den har kørt med konventionelt blinkrelæ. Så har tidligere ejer nok loddet effekt modstande i, og derved undgået og købe nyt relæ.

  • #3   6. apr 2016 Hvorfor skifte relæ til at starte med? I teorien er der intet der hedder et LED relæ. Et relæ er et relæ uansæt hvordan man vender og drejer den. Forskellen ligger i hvordan de virker. De traditionelle blinker afhængig af hvor meget effekt der bliver trukket igennem dem, derfor blinker de meget langsomt når man sætter led på, da de næsten ingen effekt tager. Det ser ud til at det relæ du har købt nu blinker uafhængigt af effekten trukket igennem det. Det vil altså sige, at det skulle virke hvis det er monteret korrekt smiley 31 til stel. 49 til batteri eller anden 12v kilde. 49a kører videre til kontakten som så bestemmer om vi skal blinke venstre eller højre (Sådan forstår jeg i hvert fald deres tegning )

  • #4   6. apr 2016 #1
    Måske du skal læse hele indlægget inden du spiller smart smiley

    Han skriver jo netop at det IKKE virker mere....tror sgu ikke der er mange der skifter et relæ, bare fordi de synes det er sjovt.


  • #5   6. apr 2016 #4 jeg tror det afhænger af hvordan man læser det. Jeg læser det som om at det som sad på stadig virker, men nu virker det ikke efter relæ er skiftet. Måske er problemet slet ikke relæet, men kontakten i styret eller nogen kabler smiley

  • #6   6. apr 2016 #4 Jamen du har nok ret, jeg spiller smart og du har løsningen! Og lige om lidt fortæller du vel at relæet skal være E mærket smiley

  • #7   7. apr 2016 som sagt...du spiller smart men har intet at have det i....klaphat


Kommentér på:
Blink relæ LED HJÆLP :)

Annonce