{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.087 visninger | Oprettet:

Kasper S
Kasper S
Tilmeldt:
16. maj 2016
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10

Gear problemer {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har skilt min Vulcan 750 1986. Helt fra hinanden da den havde nogle problemer med gearene da jeg købte den. skiftemuffen låser sig selv fast mellem 1 og 2 pga. de tre stål kugler der køre i sporet der er på akslen. Hvis jeg tager de tre kugler ud køre det hele som smurt, men tænker de skal være der for den kan blive i N. har søgt nettet tyndt, kigget i diverse bøger og været ved nogle Mc mekaniker der måtte melde pas.

Håber nogle her kan hjælpe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gear problemer
  • Kasper S
    Kasper S Tilmeldt:
    maj 2016

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #2   28. jun 2016 Den vil jo heller ikke når jeg kun har akslen med hjulene på. var den ene mekaniker også inde på men så skulle den jo køre fint uden gaflerne på.


  • Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.405
    #3   28. jun 2016 Kuglerne er der netop for at man ikke kan gå i 2. gear uden at akslen kører rundt, så bliver de slynget på plads så den kan skifte, det har mange kawaer, så det er helt normalt.

  • #4   28. jun 2016 Det giver ingen problemer at pille dem ud, deres funktion er at du ikke kan sætte den i 2 medmindre udgangsakslen kører rund, dvs nemmere at få i frigear

  • Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.405
    #6   28. jun 2016 Eller bare pil dem ud smiley

  • Kasper S
    Kasper S Tilmeldt:
    maj 2016

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #8   28. jun 2016 Okay. Så de bliver slynget ud når motorer køre. For tænker ikke det er en god idé at undlade dem:). Giver mening. Underligt mc mekanikeren ikke viste det?O.oTak for hjælpen.

  • #9   29. jun 2016 lidt off topic, men hvor meget laver du ved din VN750 nu du har skildt den ad? Og har du købt pakningssæt i såfald hvor?

  • Kasper S
    Kasper S Tilmeldt:
    maj 2016

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #10   29. jun 2016 ja den er total adskilt, der var gået et pejlleje som så havde taget krumtappen med. Har bestilt alt på ebay.com. Tænker ikke jeg skifter meget mere da det ellers ser fint ud.

  • #11   30. jun 2016 spændende, der skal nok blive en fin cykel ud af den jeg er rigtig godt tilpas med min , du må have den oprettet så vi kan følge lidt med

Kommentér på:
Gear problemer

Annonce