{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.955 visninger | Oprettet:

Yamaha MT-07 udstødning {{forumTopicSubject}}

Da konens O7 originale udstødning lyder noget astmatisk, tænker vi på at montere noget Akrapovic noget. Yamaha sælger selv den røvdyre titanium udgave, men jeg kan på ebay se at der også laves en carbon ditto.
Er der nogen der har prøvet denne, og er den for højlydt, og kræver den PC eller lignende for at fungere?
http://www.ebay.co.uk/itm/YAMAHA-MT07-2016-16-AKRAPOVIC-FULL-EXHAUST-CARBON-MUFFLER-RACING-/322055753848?hash=item4afc04d078:g:frAAAOSwI3RW--j2


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha MT-07 udstødning
  • #1   8. jul 2016 Den lyder super godt. Vær dog opmærksom på, at den ikke er e-godkendt i tilfælde af i skal syd for grænsen.

    Ellers kan jeg anbefale et komplet system fra Arrow som det jeg har på min MT 09


  • #2   8. jul 2016 Tak for svar. Arrow ser fint og betalbart ud ( jeg har en på min Africa twin , og er meget tilfreds)
    Er dog lidt i tvivl om at det er plug and play, eller man skal til at rode med motorstyring mm .


  • #3   8. jul 2016 Både arrow og akra's titanium skulle være plug & play, så længe du ikke også roder med luftfilter + kasse. Men det hjælper virkeligt, at få den kørt ind.

    Jeg har haft min forbi FV motor og det blevet en helt anden motorcykel. Meget mere forudsigelig gasrespons, ingen on/off gas og snorlige effektkurve. Kan kun anbefales. Ifølge Finn så skulle der være rigtig meget at hente på en 07'er.


  • #4   8. jul 2016 Akrapovic titanium, kan også fås på ebay til 6000-6500kr. Det er kun ca. en tusse mere end carbon'en.

  • søren S
    søren S Tilmeldt:
    jan 2017

    Følger: 2 Svar: 7
    #6   4. mar 2017 Den originale har en dejlig sprød lyd

Kommentér på:
Yamaha MT-07 udstødning

Annonce