{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
934 visninger | Oprettet:

Hjælp mærkelig lyd efter motor skiftet {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen
Jeg har lige skiftet motor på min Suzuki gsx 600 f fra 1997 der er kommet en motor på fra 2002 der kun har kørt 9000km men den har en puste lyd er der nogen der har prøvet noget liggende eller skal jeg til at pille bed hende igen??
På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp mærkelig lyd efter motor skiftet
  • #1   23. aug 2016 Hvor kommer det fra? Tandrør? Stram den/ny gevind? Udstødnings rør? Stram den/skift pakningen! Top pakning, Panik! OSV...



  • #2   23. aug 2016 evt. lige tjek alle vacuum slanger sidder korrekt smiley

  • #3   23. aug 2016 var der ikke nogle extra rør ved udstødningen ?

  • #4   24. aug 2016 det lyder til det kommer fra kaburatorne men kan umidlbart ikke finde noget

    tændrør, udstødning og manifol er spænd har selv gjordt det


  • #5   24. aug 2016 Der er gode nyheder. Det virker som det er et sugende støj og det kan være O.K ..

    Du kunne kontrollere, om luftfilteret er udeladt. Eller er ude af position. Er det blevet ændret til en anden type, fx K&N?

    Det kunne være utæt et eller anden sted. For at kontrollere det, spray WD40 på omkring karburatorer, minst motoren kører. hvis det kør hurtigere der er en utæthed. Sandsynligvis ved indtagelse gummi. Det kunne være en vacume slange der mangler, eller er malplaceret. Se om du kan se nogen slanger der går ingen steder hen. Eller hvis der er nogen huller på luftfilterkassen, eller karburator, der ligner de bør være knyttet til noget.

    Hvis der er en fejl, det er værst, hvis blandingen er magert. Du kan se, om dine tændrør er for lyse farve. Hvis de er en dejlig mørke chokolade brun er det sandsynligvis O.K.


Kommentér på:
Hjælp mærkelig lyd efter motor skiftet

Annonce