{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
440 visninger | Oprettet:

Stempel til Yamaha XV {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der ved hvor et stempel på 98mm i diameter, 22mm krydspind og 34 mm højt kommer fra. Inden i spørger i hvilken motor det er fundet, så er svaret at det er en XVmotor. Problemet at den er boret op til 98 mm, men vi kan ikke finde ud af hvilken motor stemplet er kommet fra. Alle Xv'er bruger max 95 (96 i overstørrelse), så vi er lidt påbar bund. Billeder og relevante numre kommer op når/hvis de modtages. Håber der sidder en der tænker: Det ved jeg godt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stempel til Yamaha XV
  • Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 13 Emner: 4 Svar: 26
    #1   23. aug 2016 måske er stemplet bare specialfremstillet,du kan bestille stempler på mål ved feks wiseco

  • Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 13 Emner: 4 Svar: 26
    #2   23. aug 2016 prøv at google big bore kit,der findes masser af forskellige stempler bla på ebay

  • #3   23. aug 2016 Jeg har selvfølgelig brugt en deltid på blande det, været inde på eftermarkedsleverandører, JE og Wiseco for eksempel.Jeg kan ikke finde nogen der passer på 98mm. Derfor prøver jeg her.

  • Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 13 Emner: 4 Svar: 26
    #4   23. aug 2016 ebay,skriv piston 98 mm,der kommer en masse forskelligt,måske er du heldig


  • #5   23. aug 2016 Rander cylinder service har være, verdens mester i custom made stempler.. Ved ikke om de gør i den slags mere, jeg har for mange år siden fået lavet et par stykker der.

  • Henrik A
    Henrik A Tilmeldt:
    aug 2016

    Følger: 1 Svar: 1
    #6   24. aug 2016 JEG stå med samme problem så hvis du får en løsning så skiv lige til mig ps hvis jeg får løs det skiver jeg vh Henrik

Kommentér på:
Stempel til Yamaha XV

Annonce