{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hejsa nogle som har haft en mc fra England?
  • #1   2. nov 2016 Jeg troede faktisk Kawasaki var fra Japan?

  • #2   2. nov 2016 Haha meget sjovt. Den er importeret fra England

  • #3   2. nov 2016 Du skal være opmærksom på om den har asymmetrisk lys. Har den det, skal du have en ny forlygte på, før den vil være lovlig i DK.
    Og så husk lige at styret er lavet til venstre kørsel smiley


  • #4   2. nov 2016 Ja husk at flytte styret over i den rigtige ende smiley

  • #5   2. nov 2016 Styr sidder rigtigt og lygte lyser som den skal i dk. Det er checket:)

  • #6   2. nov 2016 Det med lyset er ingen joke.

  • #7   2. nov 2016 Ved jeg. Har checket det. Det lyser som det skal i dk. Tænker mere på slid og sådan?
    Der er ændret på meget på den.


  • #9   2. nov 2016 Ja
    Jeg kørte den røde baron, hjem som en plukke maskine for et par år siden..
    Dengang de stadig var medlem af unionen.. smiley smiley
    (Sy'ns lige sæl jeg var sjov der smiley )

    Det der er anderledes i forhold til f.eks. tyskland er at den smalle del der rives af registreringsaattesten skal sælger have forbi deres MOT kontor (registrerings kontor - kan ikke lige huske hvad det hedder) og have den stemplet og signeret på bagsiden.. at biken udføres til eksport. Havd det præcis betyder ved jeg ikke..??

    Men jeg fremviste til tolderne ved euro tunnelen inden jeg kunne komme på toget.. De virkede lidt ligeglade.. når nu jeg var så begejstret for den lap.. måtte De også hellere være det.. smiley eg tror blot det viser jeg lovformeligt har købt dyret og må tage den ud af England - der var ingen problemer med at køre den på engelske plader.. den var forsikret hos tidl ejer et par md. Efter salgdato.. (sagde sælger smiley Og det troede jeg så på.. )

    Men jeg fandt ud af jeg nok ikke skulle ha kørt gennem Danmark, men haft engangs prøveplader klar i'm rucksack, til at klæbe på.. men det havde jeg glemt.. (dumme mig..! smiley )
    Der skete dog ikke noget, - jollede fint tværs gennem landet uden problemer.. tænker jeg ligner James May så meget, at de har tænkt - DET ligner så'gu da en englænder.. smiley

    Tænker udførelses attesten der blev stemplet i England skal bruges.. sendes med ansøgningen ind til zold og zkat.. når du skal have registret dyret.. (jeg skulle jo bare plukke dyret..!)

    Nå - hygge mæ købet..
    smiley


  • #10   2. nov 2016 Cyklen er købt og synet i dk. Kan bare se spedometer står på miles of med småt km. Og km står der også miles.men den er indregistreret i dk. Det var mere med slid og sådan. Synes der er mange dele som er ændret til sports så som udstødning og støddæmper

  • #11   3. nov 2016 personligt ville jeg ikke købe en sports mc fra england...de har så mange racerbaner og motorcyklerne bliver tæsket rundt på dem i weekenderne så de er ofte meget slidte i motor på trods af lave km...


  • #12   3. nov 2016 Hmm.
    Der er også bare dem der nøjs mæ' at tulle ned på ACE cafe.. på deres Duc's der bare er dressed vildt op til race på slicks, Potter, numre og alt...
    OG som ikke kunne drømme om at gi den mere end 2000 omdr.
    kun lufte dem i medvind med solen i ryggen.. smiley

    smiley


  • #13   3. nov 2016 det er vist kun pensionisterne... smiley

  • #14   3. nov 2016 Jamen men deres bikes vil du godt ha smiley

    Men Simon hvad er problemet så.?
    Lyder mere somom, den har været udsat for ca.. detsamme som mange bikes herhjemme har..?
    Måske alt det knald der hægtet på er sat på herhjemme.. så det ikke har noget m den engelske ejer at gøre..?

    smiley


Kommentér på:
Hejsa nogle som har haft en mc fra England?

Annonce