{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha DT 175 udstødning
  • #1   6. dec 2016 har ikke prøvet den på dt175 men havde en fresco på min dt125lc2 , det eneste den gav var lidt mere sprød lyd og føltes friskere på gassen
    men det er da et billigt alternativ til en original der rådner med rekordfart smiley


  • #2   6. dec 2016 cool nok smiley Min bekymring går på at den står til at blive monteret på højre side... og at forrøret mangler den del der går på cylinderen... Skal man montere den på højre side ? Og skal man tage det originale forrør og kombinere med det nye ?

  • #3   6. dec 2016 hmm det havde jeg ikke lige fanget ??

    der må googles efter billeder smiley


  • #4   6. dec 2016 jamen right hand side ?? det går den originale da også ?? bortset fra bagdæmperen ??
    nu er jeg forvirret smiley smiley


  • #5   6. dec 2016 Lige præcis !!! smiley Men mener de forrøret eller dæmperen......... ? smiley

  • #6   6. dec 2016 jeg ville smide dem en mail og få det uddybet , og det med at der skulle mangle noget af forrøret kan jeg ikke lige læse mig til ?

  • #8   6. dec 2016 korrekt , men da den aldrig er blevet ordentligt opdateret så hedder de stadig MX

  • #10   7. dec 2016 hvor fremgår der at der mangler den del ?

    Big one er fint okay produkt


  • #11   7. dec 2016 der medfølger en flange som boles på cylinderen hvor selve forrøret holdes på plads med et par kraftigefjedre ligesom motocross knallerter bruger

  • #12   7. dec 2016 Det fremgår ikke at der mangler noget men den "manglende" del er bare ikke vist eller nævnt nogen steder , men nu du skriver at det er et ok produkt kan du så kaste lidt lys over hvordan det med :mounting on right hånd side skal forståes? Den originale sidder på højre side (forreste del) men natpotten sider på venstre ? hvis der menes at bagerste del også skal sidde på højre så kommer man vel i pladsnød ved olietanken?

  • #13   7. dec 2016 hold nu kæft en gang møg det er blevet til i mit sidste svar smiley smiley

    right hånd side = right hand side og natpotten = bagpotten smiley

    æd lort og dø langsomt Lenovotabletstavekontrol smiley smiley smiley smiley


  • #15   10. jun 2018 det kommer nok an på om synsmanden om han syntes den støjer , der skulle ikke være noget med mærkningskrav på udstødning (EU/CE/e) på MCer fra før 2004

Kommentér på:
Yamaha DT 175 udstødning

Annonce