{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
457 visninger | Oprettet:

Sportster paking? {{forumTopicSubject}}

hej har en sportster der er født med 883 ccm men med 1200ccm kit
skal bruge en pakingsæt fordi bundpakingen sveder lidt og nogen nye pakninger til ventilhovedet men skal jeg bestille til 883 eller 1200ccm ? og kan de her gå an

http://www.ebay.com/itm/Harley-XL-Sportster-1200-Upper-Top-End-Gasket-Set-w-Silicone-Head-1991-2003-/121497452723?hash=item1c49d000b3:g:pHkAAOSwLpdW9TlB&vxp=mtr


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sportster paking?
  • #1   10. feb 2017 Ventilhoved. Er det dem vi andre kalder rockerbox?

    Jeg mener ikke at der er nogen forskel på rockerboxene imellem 883 og 1200, og under alle omstændigheder vil jeg ikke mene de er blevet skiftet, normalt bruger man bare dem man har. Så det eneste der er vigtigt her er den rette årgang.

    Umiddelbart vil jeg heller ikke mene der er forskel på bundpakningen, eftersom diameter på ydervæggen af cylinder må være den samme. Tilgengæld skal din toppakkning helt sikkert være til en 1200 da indvendig diameter på cylinder selvsagt er større end på en 883.



  • #2   15. feb 2017 ved du om der er en bund pakning med i det sæt jeg linker til smiley eller om jeg skal købe et komplet motor pakningsæt for at få bundpakningen med smiley

  • #3   16. feb 2017 Altså med bundpakning mener du den imellem motorblok og cylinder ikke?

    Vil mene at det er de to mørke øverst i midten. De to røde ved siden af er toppakning imellem cylinder og topstykke.


Kommentér på:
Sportster paking?

Annonce