{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Haynes manual til Kawasaki zx7r fra 99
  • #1   13. feb 2017 Jeg har desværre ikke nogen, men nu vi er ved det, hvis du ligger inde med et par tusinde kr .sedler du ikke bruger, vil jeg da gerne have dem smiley
    Prøv her, men han er nok så urimelig at han vil have noget for det smiley
    http://www.birgersbilligebilboeger.dk/


  • #2   13. feb 2017 Jeg fandt lige denne side, prøv den,
    Jeg ved intet om siden, men blev nysgerrig, og har selv hevet en manual smiley
    http://motoservicemanual.com/kawasaki-service-repair-manual-download/


  • #3   13. feb 2017 Det virker sq smiley smiley

  • #4   13. feb 2017 Øhh Tom forstår ikke helt din mærkelige indirekte humor. Hvis en person ligger inde med en gammel manuel til en mc, som de måske ikke har længere, er det da meget nærliggende at man evt vil give den væk, hvis den alligevel bare sidder og samler støv. Der er ingen grund til at komme med de der dumsmarte kommentarer. Men ellers tak for linket. smiley

  • #5   13. feb 2017 Og mange tak for linket Claus! smiley Ja det lader sku til at det virker, fedt!

  • #6   13. feb 2017 Jeg har selv foræret adskillige manueller væk, men synes at den med at man da "bare vil have" mentalitet er lidt for tydelig her, og ellers er der jo markedet hvis du vil købe og sælge,sååå

  • #7   13. feb 2017 hehehe du må sku kede dig meget Tom! god aften.

  • #8   13. feb 2017 Tak i lige måde, men jeg ligger søvnløs for tiden! Jeg leder desperat efter et sted hvor jeg kan hælde gearolie på cyklen smiley smiley

  • #9   13. feb 2017 Der bekræftede du da mig lige, tænk at du gider at bruge tid på at se hvad jeg har skrevet i tidigere opslag.... Men ja hver mand har jo sine fornøjelser. utroligt du ikke har andet at tage dig til en sen aften. Det var ikke meget konstruktivt du kom med, men håber da du har hygget dig. Jeg har ihverfald fået mig et godt grin og det er vidst også det eneste jeg kan takke dig for;)

  • #10   13. feb 2017 Nu skal du ikke blive alt for glad, jeg kunne bare huske den med olien smiley
    Og, indrømmet, jeg havde svært lyst til at råde dig til at sende den på værksted, men så havde jeg jo bare fået et svar ala det jeg får her! Selvom det er i bedste mening! Det er svært med humor og ironi ved det godt smiley Men fedt at du fik hjælp, en rigtig bog er så i mine øjne bedre end noget download, det virker ligesom bedre når man står i det! Men det kan du få i mit link smiley
    God fornøjelse med det hele


  • #11   13. feb 2017 Tom, man får som regelt et svar tilbage, tilsvarende måden man selv svarer på. Og i dette tilfælde var det dig, som havde et behov for at svare på mit spørgsmål, på en måde som ikke er nødvendig og kun derfor fik du svarene tilbage som du gjorde. Jeg er ikke ude på at provokere folk, det synes jeg ikke man får særligt meget ud af. Jeg søger blot viden om Mcèr og det er der heldigvis mange der er utrolige behjælpelige med herinde, hvilket er fantastisk. Og i forhold til "gearolien", så indrømmer jeg da blankt, at min mekaniske viden vedr. motorcykler er meget begrænset, da jeg lige har købt min første mc nogensinde. Og lige netop derfor er det da befriende at man her på siden kan stille spørgsmål og søge viden, og få nogle konstruktive høflige svar, uden at der skal komme smarte kommentarer. Men lad os da tage det hele med et smil:) God aften!

Kommentér på:
Haynes manual til Kawasaki zx7r fra 99

Annonce