{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
986 visninger | Oprettet:

Hjælp til lyd. Suzuki gsx600f {{forumTopicSubject}}

Nogle der har haft samme lyd eller er ret sikker på hvad denne lyd skyldes?.. det er en suzuki gsx600f fra 93.

helst kvalificerede gæt :D. selvom det måske kunne være svært at gætte sig til præcist. søger jeg nogen der kender til samme lyd/har haft problemet. eller er ret sikre. da jeg sagtens kunne begynde fra en ende af med alt..

Det skal siges ventil justering er næsten på mål.. og ikke nok fra til at give denne lyd.

https://youtu.be/lJbWulMwyr8


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til lyd. Suzuki gsx600f
  • #2   14. mar 2017 Check knastkæde og knastkæde strammer.

  • #3   14. mar 2017 Ja utæt udstødning. smiley

  • #5   14. mar 2017 Jeg havde samme problem med min gamle suzuki rf 600. Der var mange bud på en utæt udstødnings pakning. Syntes det lød mærkeligt, da det klikke/ tikkede højt. Men jeg skiftede udstødnings pakningerne, og lyden forsvandt.

  • #6   14. mar 2017 UPDATE!

    Jeg kunne mærke en smule utæthed i udstødningen.. jeg prøvede så lige at rykke lidt i udstødningen. og det virkede somom der var en lyd derfra. jeg kunne ikke rigtigt rykke i det. så den fik et kærligt klap med en gummihammer hvor de 2 for rør samles i højre side.. og lyden forsvandt..

    Så udstødnings raslen.. syntes bare den var voldsom...

    nu er spørgsmålet bare hvad fanden der sad i den udstødning... og hvordan jeg lige skiller den ad???... (bolte til for rør ser ret originale ud somom de har siddet på fra ny....... eller på godt dansk... der ligner lort med rust på smiley )


  • #8   14. mar 2017 Er det de bolte der går ind i topstykket, hvor udstødning er monteret?
    Wd 40 og massere af tålmodighed. Du knækker kortet hvis du bare tage fat, små ryk, gerne lidt frem og tilbage. Måske slå forsigtigt med en hammer på fast nøglen, så det får nogen små stød, og Wd 40 arbejder sig ind.
    Jeg har altid haft held med selv de værste rustne bolte med den metode.


  • #9   14. mar 2017 prøver mig frem i løbet af ugen.. skal tidligt op.. har set alt for mange forumemner om mislyde fra gsx600f'ere.. hvor der aldrig er kommet svar fra OP.

    så der kommer updates som det udvikler sig smiley


Kommentér på:
Hjælp til lyd. Suzuki gsx600f

Annonce