{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

Omdrejningstæller? {{forumTopicSubject}}

Halløj

Det er godt nok ved at være nogle år siden jeg har indfundet mig her sidst, havet faktisk glemt alt om min profil her smiley

men har de sidste par dage *nørglet* lidt med en Omdrejningstæller på Hyosungen, og kan satme ikke finde ud af hvordan jeg skal få den til at slå ud, har prøvet snart alt!!!

der skulle vel ikke være nogle af jer farende svende som kunne hjælpe mig?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Omdrejningstæller?
  • #2   19. mar 2017 Ja tak, har måtte finde alt andet på speedometeret hved hjælp af udelukkelses metoden smiley
    Kan da lige se om
    Jeg ikke har et billede af det smiley


    profilbillede
  • #4   19. mar 2017 Ja det er ikke for sarte sjæle smiley
    Jo det gør der, har skam
    Også studeret det på liv og løs, men sagen er den at min maskine ikke er med omdrejnings tæller som standart, så jeg må selv regne den ud smiley
    Jamen det var da så lidt, og slet ikke svært for det er dælme en fed maskine smiley


  • #6   19. mar 2017 Ja speedometer, H+V blink, langt lys og benzin virker, mangler kun at finde det sted på min motorcykel hvor jeg skal koble omdrejnings tælleren til så den giver udslag.
    Det er nyt, købte det på eBay, og kan da se at mange har fået det til at virke, men overraskende nok er der ingen der forklare hvordan de har fået omdrejnings tælleren til at virke smiley


  • #8   20. mar 2017 Ja jeg er også lidt på bar bund, men tror jeg har fundet noget fra en meget russisk side jeg måske kan bruge, men intet er sikkert endnu.

Kommentér på:
Omdrejningstæller?

Annonce