{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  suzuki vz 800 marauder 1999
  • #1   19. mar 2017 hvis jeg husker rigtig er det bare at pille sædet af så sidder det under plastikbakken.

  • #2   19. mar 2017 Jeps jeg kunne bare ikke finde låsen til sædet, troede det skulle skrues af.. men nu har jeg fundet det smiley

    Tak for hurtig svar


  • Palle N
    Palle N Tilmeldt:
    dec 2019

    Følger: 1 Svar: 1
    #3   17. dec 2019 Hej drenge har en marauder vz 800 årg 2000 købt her i år 2019 kører rigtig godt, men synes alligevel den skulle stilles, den kom til mr. Dyno i Haslev, og nu kører den som en drøm, (kan kun anbefales) men men den skulle skulle have en anden udstødning på, så den kunne komme af med møget, jeg havde bosso udstødning på da jeg købte den, så jeg skulle finde en anden udstødning, den fandt jeg, en faser, og det hjalp, men synes den larmer lige meget, kan tydeligt høre den når man bare køre almindeligt jævnt, er der nogen af jer, der har samme mc med anden udstødning, som man kunne få lov til at se og høre, ville jeg være dybt taknemmelig bor på midt Sjælland mvh. Palle

  • #4   17. dec 2019 Hi Palle
    Jeg tror du skal stille dit spørgsmål i en ny tråd..... jeg har forlængst solgt min cykel.


Kommentér på:
suzuki vz 800 marauder 1999

Annonce