{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
928 visninger | Oprettet:

Power luft filter vs alm luft filter gsf 600 bandit {{forumTopicSubject}}

Hej mc galleri

Jeg går og overvejer at skifte min store luft filter kasse ud med power luftfiltere.
Og så tænkte jeg om nogen havde erfaring med det på en suzuki gsf 600 bandit fra 1999

En af grundene til jeg vil skifte den ud er at der til løber benzin ned i kassen grundet dårlige svømmer/nåleventil

Dette vil selvfølgelig blive lavet i sammen omgang men vil gerne have muligheden for at opdage vis det sker igen inden at hele luftfilter kassen bliver fyldt med benzin


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Power luft filter vs alm luft filter gsf 600 bandit
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #1   21. mar 2017 Skift til powerfiltre, er som at kaste dig ud i en verden af udfordringer.
    Den bliver mere vejrfølsom (fugt/kold/varm), mister en smule effekt fordi den får varmere luft ind på grund af placeringen af filtrene, og så skal cyklen dyses om.

    Hvis der tit løber benzin ned i luftfilterkassen, så gør dig selv en tjeneste at lade være med at symptombehandle, men løs i stedet problemet med dårlige svømmernåle eller hvad der nu skulle være galt.

    Det er ikke normen at den skal gøre sådan, så det bør ikke være noget du bygger om på cyklen for at opdage. I yderste tilfælde kunne man jo lave en afløbsstuds i bunden af kassen - så kan du da se når det render ud, at der er noget skævt.


  • #2   21. mar 2017 Hvis du skifter dine nåle ventiler, som er en sliddel. Så spekulerer du ikke længere forgæves. At fjerne din filterkasse er en dårlig idé for din motorgang i alle henseende...

Kommentér på:
Power luft filter vs alm luft filter gsf 600 bandit

Annonce