{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
308 visninger | Oprettet:

CZ 180 - 487.4 {{forumTopicSubject}}

Nogen der kender noget til sådanne en (2 takter, Årgang 1994)

og evt lige hurtigt kan svare mig på et par ting.

1: hvor finder man dele til sådanne en.. (har mest kun fundet brugt på e-bay men ik lige de ting jeg søger)

2: SKAL den have batteri for og kunne køre (det en 6V)

3: ledningsdiagram, nogle der evt. har sådanne et?

4: er sådanne en værd og ofre 1-2000 kr på og få vel-kørende igen? (jeg selv syntes det kunne være sjovt og tulle rundt på sådanne en... mest da jeg ellers PT kun har en 125cc Gong Gong og trille på....)

og til allersidst: Hvad Laver du her? burde du ikke være ude og nyde det gode vejr (Heromkring skinner solen da pt)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CZ 180 - 487.4
  • #1   24. mar 2017 Jeg har haft to af dem ,den første kostede jeg rigtig mange penge på tror den hed CZ 175cc , og reservedelene var fra BSA importøren , men han er nok gået på pension. Det er mange år siden nu . For fire år siden købte jeg en
    rigtig fin eksemplar , det var en af de sidste modeller , den hed nu CZ Cagiva 180cc . De har næsten ingen værdi smiley Den kostede 4000 kr og havde ikke gået mere end ca 4000 km den skulle ikke synes , jeg havde det sjovt med den sommeren over og den gik videre til de samme penge , jeg kostede en kobling på den grundet forkert olie ! og tanken var fuld af rust indvendig , Reservedelene blev købt via et link fra MZ klubben så det er nok der du skal prøve dig med dele til sådan en


Kommentér på:
CZ 180 - 487.4

Annonce