{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.123 visninger | Oprettet:

Hayabusa ATRE erfaringer? {{forumTopicSubject}}

Hejsa gutter..

Vil lige høre om der er nogle der har erfaringer med HealTech gipro gearindikator med atre?
Min 2002 busa har samme irriterende vane som de fleste andre, at den hakker ved lave omdr i lave gear.
Har læst mig lidt frem til at HealTech gipro gearindikator med ATRE, skulle være meget bedre til at tage disse rystelser ved lave omdr, end mange andre Smart TRE enheder, der blot simulerer 5 gear hele tiden..

Hvad er Jeres erfaringer? ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hayabusa ATRE erfaringer?
  • #1   24. mar 2017 Min gl. 99 er kørte med 4-1 akraprovich som ikke gjorde det bedre, jeg fik den justeret ind med en tekabox i den originale ecu, gav 10 HK i mellemområdet og direkte gas respons.

  • #2   24. mar 2017 Okay spændende.
    Men jeg er sådan set ikke ude efter flere kræfter, men vil gerne have fjernet det skide hakkeri der er når man typisk kører langsomt med lave omdr
    Møg irriterende at være 2 på cyklen på ferie, og den så hakker ved konstant langsom kørsel med Ca 2500 omdr.
    Det tager altså noget af fornøjelsen at køre i udlandet eller lange ture hvor man kigger meget og deraf også kører stille og roligt.


  • #4   24. mar 2017 Daniel vi skrev sammen ang den for noget tid siden. Der havde du lige solgt den?
    Men noget med at ledningen til føler er klippet og forlænget?


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #6   24. mar 2017 Få dine spjældhuse synkroniseret - evt skal TPS kalibreres. Det er almindelig vedligeholdelse - og de par GSXR 1000 / 750 jeg har lavet det på, hjalp det meget...

  • #7   24. mar 2017 Løs problemet med FEKS en Power Commander
    Problemet kan nemt Ses på Fv MOTOR hjemmeside og hvordan den kører før og efter ved FEKS 10 % gas Og det er faktisk det en PC er Aller bedst til


  • #8   25. mar 2017 Daniel bruger den ikke en del mere benzin så?

  • #9   25. mar 2017 Nej og sikkert mindre, når den er indstillet rigtigt, så bliver det ikke den On/Off kørsel som du taler om, og jeg ved at FV har lavet en del Busaer og er skrap til den, og Busaen er slet ikke en af de grimme, problemet opstår som regel pga skrivebords miljø skrammel regler for Co2 osv , for når den er rigtig justeret ind , så kører den længere litteren yder mere, og kører som den burde
    Ps jeg har selv 3 stk ikke helt standart Busaer mere , men fra 216 hk til 550 hk smiley


Kommentér på:
Hayabusa ATRE erfaringer?

Annonce