{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

nikolaj K
nikolaj K
Tilmeldt:
26. jan 2014
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4

gsx-r 600 knastkæde {{forumTopicSubject}}

hej drenge og piger. skal skifte til en manuel kædestrammer må min gamle cykel, men mit spørgsmål er. hvordan ved jeg om jeg har strammet kæden nok/ eller for meget. kan ikke rigtigt finde nogle dataer på det. det er en gsx-r 600 1998


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gsx-r 600 knastkæde
  • #1   30. mar 2017 hvis du drejer motoren på krumtappen i drift retningen så bliver kæden slap ved stramme punktet så løsner du strammeren og spænder igen når fjederen har skubbet slæden mod kæden

  • #2   31. mar 2017 #1 der er ingen fjeder i hans nye strammer, ellers vil den jo ikke være manuel. Jeg har strammet indtil motoren stoppede med at rasle og så lige et my tilbage så man stadig kan ane lyden af kæden. Efter dette tjekkede jeg slup i kæden som var opgivet med strammeren jeg købte og det passede squ fint smiley

  • #3   31. mar 2017 Selvfølgelig kan der være fjeder i selvom den er manuel

  • #4   31. mar 2017 #3 Den kan du sikkert godt ha ret i, men jeg tvivler på det er det i trådstarters nye manuelle strammer. Hvis der er en fjeder, så vil den jo kunne stramme sig selv og derved være automatisk, ellers har jeg squ misforstået noget smiley

  • nikolaj K
    nikolaj K Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4
    #5   31. mar 2017 1000 tak drenge, den er uden fjeder" det er bare en gevindstang :b" jeg vil prøve at stramme den til raslen forsvinder også lidt tilbage

  • #6   31. mar 2017 Den må ikke være for stram. Den skal nærmest kun spændes med håndkraft

  • nikolaj K
    nikolaj K Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4
    #7   31. mar 2017 jamen som jeg har forstået det så spænder jeg den til den begynder at trykke på skinnen, så samler jeg den, starter den op og spænder til lyden forsvinder og så ca 1/4 tilbage. er jeg helt galt på den :b

  • #8   31. mar 2017 få en fagkyndig til og være med. Det kan hurtigt blive dyrt hvis den hopper en tand .

  • #9   31. mar 2017 De gamle honda havde manuelle strammer med fjeder , der skulle løsnes en bolt for at stramme akslen blev fri til at blive strammet op af en fjeder hvorefter man manuel skulle spænde bolten igen , nye automatiske stramme aktivere sig selv hele tiden ved nogle koniske aksler ( hvertfald dem jeg er stødt på ) men det er jo nok også en lille del af dem som er på markedet som jeg har set

  • #10   1. apr 2017 På en gsxr 600 srad er der en opdateret kæde strammer. De bliv kaldt tilbage fra Suzuki i tidernes morgen. Jeg fik min gamle Kæde strammer skiftet fra 1998 skiftet. Til en ny udgave og det virket.

Kommentér på:
gsx-r 600 knastkæde

Annonce