{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.879 visninger | Oprettet:

Warburger
Warburger
Tilmeldt:
23. apr 2017
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Lifan 250 4 kaburator problem {{forumTopicSubject}}

Jeg er ny her på dette forum, men vil alligevel STARTE med at forhøre mig vedr. en nyrenset dobbeltkarburator, hvor svømmeren ikke virker med benzin, selvom den fungerede manuelt imens jeg pustede igennem benzintilførselsstudsen. Jeg har en fornemmelsen af at "nålen" med gummispidsen i indgangsventilen ikke lukker godt nok. Motoren har stået i ca. 2 år, så alt i karburatoren på den 7 år gamle cykel, var sovset til med den gammelkendte sirupsagtige belægning. Derved har gumminålespidsen på i den ene indgangsdyse en lille skade.
Har nogen været igennem samme problematik? og hvor kan man evt. købe reservedele til karburatoren?
På forhånd tak
Ole


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lifan 250 4 kaburator problem
  • #1   24. apr 2017 Husker du at skyde luft igennem alle nåle og åbninger for at fjerne det der?
    Jeg bruger karburatorrens og luft. Det har altid virket for mig.

    Du kan finde et kit til din karburator med nye nåle osv.


  • Warburger
    Warburger Tilmeldt:
    apr 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   24. apr 2017 Hej Rune, tak for svar!
    Vi har renset og pustet, men er kommet i tanke om at nålen i indgangsdysen, måske, ikke er født til at skille af, bare mystisk at jeg kan lukke for indgang, manuelt.
    Har du nogen ide om hvor man køber et reparationskit til karboen.. en DK forhandler siger, i dag, at det bedste ville være at skifte hele karboratoren. Det virker lidt overilet..


  • #3   24. apr 2017 Nu har jeg selv haft en kineser også, der skilte jeg alt ad derinde og det gav ikke nogen problemer. Mærkeligt.

    Jeg har tidligere fundet et sæt på eBay som virkede fint.


Kommentér på:
Lifan 250 4 kaburator problem

Annonce