{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
413 visninger | Oprettet:

Potte til CBF1000FA ABS {{forumTopicSubject}}

Standard er bare for kedeligt - og tilsyneladende også besværligt, i forhold til passagerens fodstøttes placering - men det har der været skrevet om fra min side tidligere. Den lader vi ligge.

Men der skal en anden potte på. Og den må gerne være lidt smallere end standard og noget sjovere - nowet med en killer, man lige kan skrue ud på 3 splitsekunder, når naboerne skal vækkes søndag morgen kl 7.

Men det er ikke helt så enkelt som jeg troede - jeg kan tilsyneladende ikke bare snuppe den første og fedeste Akrapovic - bestille hjem, tage den under armen og fragte den med ned til det lokale værksted og få dem til at montere den.

Da snakken dernede faldt på potter, begyndte de at snakke noget om EU 3 eller 4 eller nowet. Det har vist lidt med en katalysator at gøre.

Og kigger man på Akrapovic's hjemmeside, så er de gået helt udenom CBF1000 serien.

Nogen her, der kender en hel masse til potter og regler og hvilke muligheder jeg har (husk at tage hensyn til at diameteren MEGET gerne måvære noget mindre end standard).

Svar vil blive højt værdsat.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Potte til CBF1000FA ABS
Kommentér på:
Potte til CBF1000FA ABS

Annonce