{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
482 visninger | Oprettet:

Hans G
Hans G
Tilmeldt:
26. sep 2016
Følger: 2 Emner: 3 Svar: 2

Motogadget {{forumTopicSubject}}

Er der nogen, der har erfaring med at installere Motogadget styrings enhed på en cykel - jeg er ved at lave en Yamaha SR 250 og har lidt penge på budgettet - hvor besværligt er det at intstallere og skifte kontakter på styret ud ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motogadget
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #1   17. maj 2017 Hvordan måler du hvor besværligt noget er?

    Visse mennesker som laver ledninger til daglig, vil fortælle dig at det er ca det nemmeste i verden - og folk som ikke engang kan sætte en pære til et batteri og få lys i den, vil fortælle dig det er det mest uoverskuelige projekt i verden.

    Hvilken type er du?


  • Hans G
    Hans G Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 2
    #2   17. maj 2017 Kære Sajmon - det er jo nærmest episk - jeg kan godt skrue to ting sammen selvom jeg er chef - og ja, har en håndværkmæssig uddannelse - har du erfaring med Motogadget eller er du bare skeptisk ?


  • #3   17. maj 2017 Du behøver altså ikke skifte dine kontakter ud på styret, bare fordi du bruger en Motogadget M-unit. smiley

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #4   17. maj 2017 Jeg er på ingen måde skeptisk - faktisk er motogadget noget ret fedt grej, og de plejer at have styr på manualer osv, så det er ikke noget jeg ville tøve med selv at købe. smiley

    Jeg spørger blot som jeg gør fordi jeg ikke kender til din tekniske baggrund og kunnen, så dit spørgsmål er jo lidt svært at svare direkte på - der er ikke ment noget negativt med det. smiley


  • #5   19. maj 2017 Jeg skal igang med at montere denne lille sag og det er jeg på ingen måde nervøs for. Jeg har printet engelsk version af monterings vejledning og diagram på motorcyklen smiley

    profilbillede
  • Hans G
    Hans G Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 2
    #6   30. maj 2017 Tak for gode råd fra alle smiley

Kommentér på:
Motogadget

Annonce