{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Afmontering af Carbon plast på mc
  • #2   24. jun 2017 Altså det er et klistermærke der sidder der, ikke ægte carbon, bare lige så vi har det på det rene... det er lidt som at style sin ricet honda civic.
    Kønt ser det ikke ud, jeg vil prøve med varmepistol og WD40, og ellers få stellet sandblæst hvis det limet


  • #3   24. jun 2017 Er det er decal eller en skal af fiber ? Der er ret stor forskel på hvordan de så evt kan være fastgjort..

    Decals er sjældent et problem, men en skal kan være limet på med epoxy, og så bliver det pludselig rigtig spændende at få af igen


  • #4   24. jun 2017 Kunne det tænkes at det gemmer et knap så pænt stel, inden under smiley noget kunne tyde på at den har været væltet engang. For den årgang kåbe passer ikke sammen med den farve motorskjold har smiley så skulle jeg ihvertfald tage meget fejl.

  • #5   24. jun 2017 Det er lidt svært at se på billedet, men hvis der er rigtig kulfiber så prøv at matter det med korn 240-320 og gi det et tynd lag epoxy resin 3 gang med 45-60 min mellemrum. Så skulle det nok komme til at se ud som nyt hvis der ikke er de store skader på der. Jeg tror der er mere arbejde under kulfiberen.

  • #6   29. jun 2017 Tak for jeres svar. Det er plastik med Carbon look.

Kommentér på:
Afmontering af Carbon plast på mc

Annonce