{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.324 visninger | Oprettet:

Hjælp til hjelm med Bluetooth {{forumTopicSubject}}

Hej
Nogen der har erfaringer med hjelme med Bluetooth i?!, og hvilke mærke/model?!, samt hvor ligger de i pris?!, kunne godt tænke mig og have muligheden for musik og telefon på længere ture, lige fået min første cykel, og skal derfor have ny hjelm


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til hjelm med Bluetooth
  • #1   13. jul 2017 Du kan montere bluetooth/intercom i næsten alle hjelme, men scorpion exo 1200, som jeg selv lige har købt, er forberedt til intercom fra fabrikken.

  • Mikael L
    Mikael L Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 17
    #2   13. jul 2017 Alle Nolan og X-light hjelme har mulighed for at få indbygget et integreret intercom - og hermed også Bluetooth. Det er kun betjeningsknappen, der er synlig på hjelmen.

  • #3   13. jul 2017 Noland N44 har også plads til headsets som hedder N-com.
    prisen ligger på ca. 4000 kr for hjelm og headset.

    Jeg har selv det omtalte set og har ingen problemer med at føre en samtale ved 110 km på motorvejen

    Skal det være billiger så findes der headsets hos Biltema og måske Thansen fra 5-600 kr som kan sættes på næsten alle hjelme det er dog lidt mere besværligt end dem som er forberedt til headset.

    Hvis du vil og gider vil jeg forslå dig at tage en tur til Jensens motorcykler i Horsens der har de en vindtunnel hvor du kan afprøve din hjelm før du køber den.

    Når du siger langture så vil jeg også forslå at du får dig nogle ørepropper helst formstøbte da disse er mest behagelige at have på når man kører langt.
    Jeg har nogle til MC fra Audionova som kostede ca.1500 kr.


Kommentér på:
Hjælp til hjelm med Bluetooth

Annonce