{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.599 visninger | Oprettet:

Hayabusa tandhjul HJÆLPPP !! {{forumTopicSubject}}

Er ved at ombygge en Kawa Z 1000, og har valg at bruge GSXR 600 Srad fælge, nu står jeg så og skal købe et 46 tands tandhjul, meenn 600 Srad tandhjulet laves kun til 520 og 525 kæde, og jeg skal bruge 530 kæde på det offset Kawa fortandhjul der sidder på min Kawa motor.

Så tænkte jeg om ikke der var en venlig Hyabusa ejer der kunne gi mig lidt specifikationer på deres tandhjul, på billeder ligner chock koblingen meget hinanden. Og en Hayabusa køre da med 530 kæde ikk?

Er der en der gider måle boltafstanden (mid boldt til midt boldt), bolt str. samt hullet i midt (hvor tandhjulet sidder ned over chock kobling).

Måske er jeg heldig at dette passer på min lille fælg..

PÅ FORHÅND ET STORT TAK !!!

NEX


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hayabusa tandhjul HJÆLPPP !!
  • #1   14. mar 2007 De er ens (bortset fra kædestr.)
    jævnfør (link fjernet) og (link fjernet)


  • #2   14. mar 2007 Du kan få det forreste tandhjul til kwakken med 525 og 520 kæde hjul endda forsat med 10 - 12 mm så hjulene kommer til at sidde rigtigt i bagenden
    ellers kan forreste tandhjul forsættes og laves om med 18 tands gearhjul fra ZZR 1100


  • #3   14. mar 2007 mit råd : skrot 530 kæden og brug den smallere 525/520 kæde ...
    af flg. grunde 530 kæden er gammeldags , tung og betydeligt bredere og meget dyere end de nyere kæder ....
    kædens/hjulets løb skal forsættes sideværts hvis du beslutter dig for 530eren !
    får mine forreste tandhjul special fremstillet/ drejet , svejst af næsten standard dele
    og hverken forreste eller bagerste fåes færdige
    .... men ring og snak med Jørn`s mc i sønderjylland han er leveringsdygtig i alt til Z 1000 og forsatte tandhjul
    bare søg på google : Jørns mc z1000


  • #4   14. mar 2007 Rune og Kristian..
    Toppen, tusinde tak for de hurtige besvarelser..
    Jeg kigger ind til begge løsninger, og vuderer om det er federer med den 525 kæde, jeg har dog allerde købt fortandhjulet hos Klasmo, så måske starter jeg ud med det Hayabusa bagtandhjul, og så må vi lige tales sammen senere (Kristian).. Og Kristian, du vil stadig ikke købe det NOS sæt ?
    Og jeg har Jørns website.. men tak..

    Vi ses derude..
    '
    NEX


Kommentér på:
Hayabusa tandhjul HJÆLPPP !!

Annonce