{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.967 visninger | Oprettet:

Virago 1100.. start problemer?? {{forumTopicSubject}}

Hej Mcg

Er ved at bygge et bobber projekt af en xv1100 fra 91. Men den har fået lidt start problemer. igår færdig gjorde jeg udstødningen, jeg startede viragoen, for at høre hvordan den lød og det var sød musik. Den kunne tage gassen, og køre.

Efterfølgende brugte jeg en vinkel sliber et godt stykke tid, da jeg skulle skære en bagskærm af som var svejset forkert på. Fjernede den ene ledning til igniteren fo ikke at skær i den. Da jeg havde boltet en nye skærm på viragoen. Startede den som den plejede, men da jeg ville til at køre kunne den ikke tage gassen,og den døde helt ud og har ikke startet siden!
Hver gang jeg prøver at starte viragoen snure den I motoren efterfulgt af et stort brag. !

Jeg har i dag haft tændrør ude for at efter se, de gnister, har skildt karburator ad, der kommer masser af brændstof frem i karburatoren

Hvor der er nogle der har prøvet det samme og kan fortælle mig hvad de gjorde for at løse problemet? Jeg er sku lidt i vildrede, har prøvet alt?

Pft!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Virago 1100.. start problemer??
  • #1   4. sep 2017 Kan ikke læse hvilken ledning du har haft fjernet for ikke at skære i den men hvis det for eks er til tændspolerne og har fået dem byttet så tænder den op forkert tidspunkt og vil skyde

  • #2   4. sep 2017 Igniteren har 2 stik, et med 8 ben og et med 4 ben. Fjernede kun den med 4 ben, den var lidt stram og som jeg ser det kan den kun sidde på en måde.

  • #5   5. sep 2017 Har aldrig hørt om defekte elektronik pga af skæreskive men hvis du svejser på stellet skal du fjerne stelkablet på batteriet for at undgå evt skade

  • #6   5. sep 2017 Batteriet var afmonteret da jeg svejsede, og den har også været startet og kørt siden.

    I dag fik jeg lidt liv i den. Jatak! Fik den startet og den kunne tage gassen igen, men da jeg gik fra den og ville prøve igen senere var det som i starten, den sprøjter bare en masse benzin ud og tænder på et mærkeligt tidspunkt og giver et ordenligt brag!

    Det føles også lidt som om den slår tilbage i cylinderen når den næsten er startet og derefter kan starteren knap kan hive motoren rundt. Det er et nyt problem !!!

    Har gået alle ledninger igennem og givet samtlige samlinger kontakt rens, være alle stel forbindelser igen.


Kommentér på:
Virago 1100.. start problemer??

Annonce