{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.029 visninger | Oprettet:

Anders M
Anders M
Tilmeldt:
21. sep 2017
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

HJÆLP! Søger 10x1mm gevindskæresæt og indsats {{forumTopicSubject}}

Hej folkens. Da mit tændrørsgevind i min YX 150 motor er ødelagt, er desperat på udkig efter et gevindskæresæt med tilhørende indsats i størrelsen 10x1 mm. Det lader ikke til at det findes i hverken biltema eller t-hansen.

Er der nogen der ligger inde med et sæt i denne størrelse eller evt. ved hvor i DK man kan finde et? Hvis alt fejler har jeg fundet et sæt på amazon: https://www.amazon.com/Heli-Coil-554210-M10X1-Vw-Kit/dp/B000CMJS7M

Mvh
Anders


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP! Søger 10x1mm gevindskæresæt og indsats
  • #1   21. sep 2017 er det TB topstykke?

    ellers så ring lige til moff pitbikes han flyder hvis i standard dele fra de yx motorer


  • Anders M
    Anders M Tilmeldt:
    sep 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   21. sep 2017 Der må jeg være dig svar skyldig. Jeg ved ikke meget om maskinen (har lige købt den brugt) andet end jeg via stelnummer fandt frem til at det er en YCF 125 Pilot fra 2013 med en eftermonteret YX 150 motor.

    Tak for tippet mht moff pitbikes. Jeg kan dog se at han holder til på djælveøen og jeg er i jylland - havde håbet på at kunne have den klar til på søndag, men det bliver vidst lidt op ad bakke.


  • #4   21. sep 2017 Michael boss (moff pitbikes) er på fb. Send ham en besked. Så sender han et topstykke i morgen, du har det lørdag og er kørende søndag smiley

  • Anders M
    Anders M Tilmeldt:
    sep 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #5   21. sep 2017 Har lige sendt ham en besked, Håber ikke den forsvinder under beskedanmodninger. Tak for hjæplen.

  • #6   22. sep 2017 Har en 10x1 tap i Nordjylland smiley

  • Anders M
    Anders M Tilmeldt:
    sep 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #7   22. sep 2017 Hej urban,tak for responsen, jeg endte dog med at købe et lettere brugt topstykke til en fornuftig pris i stedet.

Kommentér på:
HJÆLP! Søger 10x1mm gevindskæresæt og indsats

Annonce