{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

1955 Victoria kr26 250ccm - Opføre sig mærkelig ved varm / strøm problem. {{forumTopicSubject}}

Den har været ved en ældre herre som laver veteran, som har sat nyt ledningsnetværk på da han mente det var en mulig kortslutning et sted + han har godkendt at den lader det den skal,, + han har meldt lidt pas på den

Når den bliver varm / har kørt en 10-20km, så vil den pludselig hakke i det for så at gå ud, medmindre jeg når at slå lyset fra, så har jeg 2-5km, før den gør det samme,,, altså som om den er afladt for strøm, men se min video. Der har jeg kørt 10km, og den er begyndt at te sig mærkelig når jeg slår den på lang lys og alligevel måler jeg stærk strøm ?.

Har prøvet med 2 slags batteri'er fra thansen, og har 2 friske batteri'er nu jeg skifter med, så jeg ikke skal trække hjem altid.

Hvad kan det være ? Nogle ideer ? Den er altid fin de første 10 km, men så begynder den at blive tvær,,, skifter jeg over til frisk batteri efter de 10 km, så har jeg kun 4-5 km før den gør det samme på det friske batteri. og måler masser af strøm på batteri'erne + den lader. MÆRKELIGT!

(ps så pumper jeg benzin i karet i video'en for den ikke tømmer den, og altså bliver i tomgang,,, det er også lidt irreterende det er nødvendigt)

https://www.youtube.com/watch?v=jyA5CCv7CsQ


Kommentarer på:  1955 Victoria kr26 250ccm - Opføre sig mærkelig ved varm / strøm problem.
Kommentér på:
1955 Victoria kr26 250ccm - Opføre sig mærkelig ved varm / strøm problem.

Annonce