{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
458 visninger | Oprettet:

CB 400f ny kæde {{forumTopicSubject}}

Hey.
Jeg skal have skiftet kæde på den lille dame.

Er der nogle af jer der har eksperimenteret, med at sætte større eller mindre tandhjul på?
Enten foran eller bag?

Jeg er som men ikke ude på at opnå mere eller mindre fart eller optræk, bare om der var et set-up der virkede bedre end det originale.

Mvh.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CB 400f ny kæde
  • #1   18. nov 2017 hvis det ikke er fordi du vil have ændret optræk/fart,
    så må du lige forklarer hvad du mener med bedre setup?


  • #2   18. nov 2017 Altså, ved jo godt at det vil ændre mit optræk og fart, når der kommer andre tænder på.

    Tænkte om der var et set-up der gjorde den enten, lettere kørt, bedre start, mere stabil i det høje gear eller lettere inde i byen.

    Det er jo en populær cykel, så der er sikkert mange der prøvet lidt forskellige set-ups.


  • #3   18. nov 2017 Æh mht. "lettere kørt, bedre start, mere stabil i det høje gear eller lettere inde i byen" så har alle de tre 400F'er jeg har haft været letkørte, startede nemt (både kick og el), superstabile i 6. fra 30 km/t og op, og skidelette inde i byen. Ved seriøs svingkørsel kan man fint hive centerfoden af, og for flere heste kan man sikkert smide åbne fladspjældsmikunier på. Mht. udstødning så er originalen bedst ift. bundtræk efter min erfaring smiley Marving giver måske 1-2 heste på toppen, og nada bundtræk. Ville gerne prøve en yoshimura, men 7-8000 er mange penge for en udstødning.

    Tandhjulet har jeg aldrig rørt smiley


  • #4   19. nov 2017 Okay. Ja man det lyder da som at det originale er ramt rigtigt.
    Ved start, mente jeg igangsætning, ikke at starte motoren, det har kæde og tandhjul jo ikke indvirkning på... sådan som jeg har forstået det ihvertfald ;D



Kommentér på:
CB 400f ny kæde

Annonce