{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.387 visninger | Oprettet:

Sena 20s lyd problemer {{forumTopicSubject}}

Jeg har netop købt og monteret Sena 20S evo intercom system, men jeg oplever store problemer med lyden.

Når den er parret eller modtager opkald, så er lyden så dårlig, at jeg ikke kan høre hvad der bliver sagt. Det lyder som en gammel walkietalkie - altså ekstremt dårligt. Lidt ligesom en sprunget højtaler. Tilgængel går jeg klar og tydeligt igennem i den anden ende. Jeg har leget lidt rundt med nogen indstillinger i app'en, men uden nogen forbedrende løsning.

Er der andre der har oplevet dette eller har en idé til en løsning?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sena 20s lyd problemer
  • #1   6. maj 2018 Yes. Nu har jeg godt nok den der heder 30k fra sena... Har altid hørt at sena er én af de bedste mærker inden for intercom. Men gud hvor er jeg dog blevet skuffet. Oplever næmmelig helt samme problem som du... Fik dog et lille tip om at man kunne få nogle bedre højtaler, dér kunne løse vores problem. Men helt ærligt, så burde det ikk være nødvendigt til den pris sena tager for deres produkter...

  • #2   6. maj 2018 Det var disse højtalere jeg talte om ;

    http://shop.iasus-concepts.com/product/xsound-3-helmet-speakers/


  • Nis V
    Nis V Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 1 MC-er: 1 Svar: 10
    #3   6. maj 2018 Er plastikken på højtalerne pillet af?
    Alternativt kan det måske hjælpe at skrue ned for headsettet og op for telefonen, vulumen kan instilles individuelt for de forskellige ting såsom mobil, GPS og intercom via hjulet


  • #4   6. maj 2018 #2 Har du så købt dem?

    #3 Selvfølgelig er plastikken væk, og lyden fra telefonen er på max, og i øvrigt ikke ret høj alligevel.

    Tænker at det måske er en fejl. Kan vel ikke passe folk er så imponeret når de er så elendige.


  • #5   6. maj 2018 Jeg prøvede at høre lyden i min vens hjelm der har et sena sæt der er bygget ind fra standard, og der er lyden helt perfekt og klar.
    Har også taget højtalerne ud og lyttet på dem, så jeg udelukkede at det var fordi lyden blev "mast". Der lyder de stadig af helvedes til.


  • Christian W
    Christian W Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 3 Emner: 2 Svar: 90
    #6   6. maj 2018 Lyder som en fejl på dit sæt. Har et 10s system der lyder helt fint og lige bestilt et 30k som jeg forventer det samme af. Vil sige at med ørepropper og motorvejshastigheder kan det nogen gange være lidt svært at høre min makker men det tror jeg nu bare er sådan.

  • #7   6. maj 2018 Jep det er selvfølgelig forventeligt når der er hastighed på. Dog kan jeg ikke forstå hvad han siger med 0 km/t

  • #8   6. maj 2018 Jeg har lige monteret samme sæt i min hjelm for et par uger siden, og jeg er ovenud tilfreds! - det må være en eller flere dårlige højtalere, se at få det reklameret.. jeg har ingen problemer med at høre helt op til 160 km/t jeg har en meget åben udstødning som larmer en del, så kan slet ikke genkende dit problem smiley - husk at brug lidt ekstra tid på at justere højtaller, så de sidder helt korrekt ud fra dine øre, det har MEGET at sige

  • #9   6. maj 2018 De må være sprunget så. Må have fat i den shop de er købt i smiley

Kommentér på:
Sena 20s lyd problemer

Annonce