{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

yamaha R6 tail swap! {{forumTopicSubject}}

Hej MCG, jeg købte i vinters en 2004 Yamaha R6 der blot havde kørt 19XXX, som jeg adskilte, servicerede, fik omlakeret og samlede igen med en række nye dele som jeg synes den skal være.
Fronten på denne R6 model, er efter min mening en af de fedeste af alle R6'erne, men det samme gælder desværre ikke bagenden. Derfor har jeg bestilt dele hjem, så bagenden bliver ens med den som sidder på 3.Gen R6'erne fra 2006-2008.
Jeg har bestilt nyt sæde, bagerste fairing/kåbe, subframe, baglygte mv.

Jeg bliver dog lidt nysgerrig efter om det jeg gør, egentlig er lovligt? Jeg afmonterer subframen, der er den bagerste del af stellet, som sidder monterer på hovedrammen hvor motoren sidder og så går den skråt bagud og op, det er altså dybedt set den man sidder på! istedet for den org. subframe fra 2004, monterer jeg en fra en 2006 model. så begge dele er godkendte, men jo til en anden mc, så hvordan er det med det, hvad vil wn synsmand sige!?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  yamaha R6 tail swap!
  • #1   31. maj 2019 Så vidt jeg ved er det tilladt hvis din subframe er boltet på stellet. I sådanne tilfælde vil det ikke betegnes som en konstruktiv ændring.
    Så jeg synes bare du skal komme igang - og husk billeder smiley


Kommentér på:
yamaha R6 tail swap!

Annonce