{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye potter
  • #1   18. aug 2007 alt er vel muligt prøv at tjekke.. ebay.de der er der normalt til at finde et godt tilbud, som enten passer eller kan modificeres....
    og Jep, har lidt svært ved, at se hvad du svarer for, du har ikke engang bidraget med noget på din profil....?? nå ja det kan jo bare være at det er mig der ikke forstår,,,


  • #2   18. aug 2007 Hej Jakob.

    Det kan godt passe at det er svært at finde noget til en zzr, det er jo efterhånden en "gammel" motorcykel for alle andre end os i DK. Mange fabrikker er nok stoppet med at lave potter til den...

    Generelt vil jeg sige at du skal vælge et sæt åbne potter hvis du vil have meget mere lyd i, sportspotter (Emærkede) hvis de bare skal lyde lidt dybere... Du skal såmænd nok blive glad for dem du køber uanset mærket...

    MvH - Allan


  • #3   18. aug 2007 Fandt Christians profil, som du kan prøve at se billeder i. Han købte et billigt sæt af mig, og satte dem selv på med lidt modifikationer. Så selv om du måske ikke lige kan finde dem du vil have, kan det godt lade sig gøre at få andre på som du måske synes bedre om...

    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9992

    Hygge - Allan smiley


  • #4   19. aug 2007 Jeg takker,

    Men syntes bare det er mange penge at bruge på en udstødning hvis nu jeg skulle være så uheldig at de slet ikke kunne komme til at passe efter modifikation.
    Men takker for hjælpen jeg må forsætte min søgning.


Kommentér på:
Nye potter

Annonce