{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

hjælp! gpx600 med underlig fejl {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle.
Håber i kan hjælpe mig hurtigt så jeg kan komme ud og køre idag.

Indtil for få dage siden kørte min mc uden problemer. Så skulle jeg skifte pakninger i benzinhanen og nu er der opstået et mærkeligt problem.

Her et par dage efter skulle jeg så starte min cykel og det kunne den også godt, men står og hakker noget i det.
Den ville ikka tage gassen ordenligt, undtaget hvis jeg holdt forbremsen inde.. Meget mærkeligt
jeg lader den stå lidt i gang med lidt choker og pludselig virker det tilsyneladende fint igen.
Så jeg hopper på og kører derudaf. Men i et lyskryds er den gal igen. Hoster og går ud.
Nu kan jeg så heller ikke bruge starteren mere.
En gut kommer straks og giver et skub, og den starter. Men hoster stadig og alle mine instrumeneter kører op og ned, som om vi var midt i bermudatrekanten.

Jeg har nu fået den listet hjem igen, men ved ikke hvor fa... jeg skal starte med at lede efter fejl.
Det virker som et elektrisk problem.

Nogen gode forslag inden jeg går ud og skiller lortet ad????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp! gpx600 med underlig fejl
  • #1   22. sep 2007 Jeg synes det lyder som en overgang i elnettet.
    Prøv at gå nettet igennem, og se om du kan finde nogle udsatte steder. evt. med noget kontaktspray..

    Det er mit bedste bud..
    - Held og lykke med det.


  • #2   22. sep 2007 Ja, det virker lidt sådan. Bare underligt det pludselig kommer efter jeg kun har rodet med benzinhanen. Og den har stået inde i varmen.
    Men må jo bare i gang med at gå den efter.


  • #3   22. sep 2007 Nu har jeg lige været nede og rode med det. Tilsyneladende var der tale om et periodisk problem, for nu starter den fint.
    Men har stadig problemer med at den hakker lidt i det ved lave omdrejninger.
    Når den er over de 3000 omdr. er der ikke noget problem, så trækker den fint.



  • #4   22. sep 2007 det kan ikke siges for tit: strøm problemer, tjek alle stelforbindelser, utrolig mange fejl ligger der eller ved løse polsko ved batteriet

  • #5   22. sep 2007 Så kører den sgu perfekt igen. Om det var Olie, Fuel System Cleaner eller kaburatorsprit, så har pisset hjulpet.

Kommentér på:
hjælp! gpx600 med underlig fejl

Annonce