{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.058 visninger | Oprettet:

forlængelse af ledninger til xenon {{forumTopicSubject}}

har været i gang med at forlænge ledningerne til mit bi-xenon kit, så det kan sidde ordentiligt på min cykel.

efter jeg har gjort det, kan jeg hærer at boksen tænder, men lyset tænder ikke, hvis jeg blænder op og ned kan jeg hører at den vender i klappen til op og ned blænding.

men stadig ingen form for lys, er kommet frem til at det må være ledningerne fra boksen det er galt med, men er der nogen der ved om det er fordi de skal være lavet af noget bestemt kabel ( f.eks lysleder) eller er det fordi jeg har lavet en dårlig forbindelse og den derfor ikke har forbidelse på den ene ledning.

håber der er nogen der har prøvet at lave det tricks som har nogle gode bud.

jeg har forresten samlet alle ledningerne med loddesamlere.

hilsen carsten


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forlængelse af ledninger til xenon
  • #1   26. feb 2008 har forlænget ledningerne på pæren ( på højspændningssiden). kan man ikke gøre noget for at gøre det godt igen?? hvad skal man så samle det med?? ledningerne fra præren og hen til sitkket fra boksen, er under 1 kv. og jeg har samlet med 1 kv. ledninger.

    der er masser af spænding på batteriet, og har også haft cyklen startet uden det virkede.


  • #2   26. feb 2008 Når du forlænger din ledninger på høj spænins siden bliver der et for stort tab i ledningerne og chancen for der springer en gnis er stor med mindre du har gjordt dit arbejde rigtig godt.. men hvor lang er dine ledninger nu...?

Kommentér på:
forlængelse af ledninger til xenon

Annonce