{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
463 visninger | Oprettet:

Honda har svært ved at starte {{forumTopicSubject}}

Hey. Jeg har en fin Honda cb 500 f fra 2017 som bare kører skide godt!
Her for nylig kom jeg til at tilslutte batteriet forkert ????
Der skete heldigvis ikke andet end jeg skulle skifte en sikring og så kørte den bare igen. Dog imens strømmen var på omvendt, kom der en lidt skør lyd fra cyklen.
Nå, men efterfølgende har den ikke sprunget igang som den altid har gjort, men ikke nogen synderligere forskel, men alligevel nok til jeg har lagt mærke til det. Men her på det seneste har den haft meget svært ved at starte når den har stået stille et døgn og er kold. Det er ikke hver gang den er kold, at den har problemer.
Jeg har lidt på fornemmelsen at det kan være benzinpumpen, men ærligt så ved jeg det sgu ikke.
Håber nogle kan regne noget ud fra forklaringen
Mvh Erik


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda har svært ved at starte
  • #1   12. maj 2023 Men når den er startet, kører den så, som den plejer?
    Der er temmelig sikkert sket noget med motorstyringen, da du kom til at sætte batteriet på omvendt. En autoriseret forhandler kan sætte en tester på og læse fejlkoder ud.
    Jeg ved ikke om det ligesom til biler, er muligt at teste med uautoriserede testere, hvis det er muligt, er der måske en venlig sjæl herinde, som kan hjælpe dig.
    Alt andet bliver gætværk.


  • #2   13. maj 2023 Den kører fuldstændig som den plejer når den er igang.
    Hvis der er fejl på motorstyringen, vil den så ikke komme med et check engine?


Kommentér på:
Honda har svært ved at starte

Annonce