{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gpz dør ud
  • #1   25. apr 2008 skidt og møg

  • #2   25. apr 2008 min gamle gjorde det der jeg sat benzinfilter på... prøv at se om det ikke er det problemet ligger, altså omk bens. tilførslen

  • #3   25. apr 2008 har samme problem nogle gange det er pisse ireterende og jeg kan ikke finde ud af hva der er galt . men jeg hror det er skidt i svømmerene .
    for det er kun når den har stået i nogle uger. for så kan svømmenålen sætte sig fast og den lukker ikke benzin ind og den vil køre til den er tom , når den så har stået lidt falder svømmerene ned og der kan komme benzin ned i svømmehuset igen og så plejer det at køre fint ..
    mvh Thomas .


  • #4   25. apr 2008 Mangler helt klart benzin.
    Lyder som om det er før karburatorerne du skal lede.
    Filter, klemt slange eller hanen.
    Hvis der er monteret en dårlig slange, der ike tåler benzin, så vokser den og lukker der med for gennemgang indeni.


  • #5   25. apr 2008 Husk også at checke tankudluftningen - synes mere at det lyder som den.

    Hvis han åbner tankpåfyldningen hurtigt efter den dør, og mc'en umiddelbart kan starte bagefter, er det tanken som er for tæt. Der sidder en membran i tanklåget, som formentligt kan adskilles og renses.

    Ellers kan det også være tankhanen som hænger, hvis den er udstyret med automatisk vacuum-lukning (kendt som "sudden death"). Dette kræver en adskillelse af tankhanen.

    Men prøv ovenstående først.


  • #6   25. apr 2008 Ja lyder også mest som udluftningen i tankdækslet er stoppet. Efter ½ min. er trykket igen udlignet og du kan igen køre 10 km. Havde engang samme problem med en bil og nåede både at skifte brænstofpumpe og filter inden jeg opdagede fejlen!!!

  • #7   25. apr 2008 Ja det lyder som en stoppet udluftning. Næste gang den dør, så prøv hurtig at holde ind ti siden og åbne benzindækslet. Så kan man hører om der er undertryk i tanken. Er dette tilfældet, er det helt klart udluftningen !

  • #8   25. apr 2008 Prøv at kør uden- eller med løst dæksel......

    hvis det ikke løser problemet så prøv at hæld er gang karburator sprit i tanken...


Kommentér på:
gpz dør ud

Annonce