{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

xv 1000 (TR1) {{forumTopicSubject}}

Hej igen
Min Yamaha XV 1000(TR1) lyder som en håndfuld skrigende jern kugler i en metalspand 9 ud 10 gange hvor jeg prøver at starte den, og nu er jeg ved at få nok, Jeg har skiftet starter og sat nyt batteri på. Jeg har hørt om nogle skiver man kan sætte i starter systemet et eller andet sted, er der nogle der ved hvor og måske har prøvet det,, og virker det???
Der er også noget med en fjeder i starter systemet, man kan gøre noget ved,,, hvor, hvordan og virker det..
Hvad med starter relæet, kan det være dårligt, det klikker hver gang jeg trykker på start knappen, men det er vel ikke grund nok til at tro at alt er i orden..
Håber der er et klogt hovede der kan hjælpe mig med mit problem....
Det skal måske lige nævnes at det er en 1983 model....
Hilsen Peter


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  xv 1000 (TR1)
  • #1   23. dec 2008 ja jeg har næsten samme problem med min xv 750, jeg fandt engang noget på nettet om et rep kit, der skulle kunne afhjælpe problemet mere eller mindre, men forhandlerne kiggede på mig som om jeg var lavet af lortebleer når jeg spurgte efter det, der er nogen der svejser noget i starteren, men ved den løsning risikerer man at hele motoren ryger ved bagslag, så jeg hænger på dit link, hvis der skulle være en engel der melder sig med løsning på skidtet

Kommentér på:
xv 1000 (TR1)

Annonce