{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.177 visninger | Oprettet:

Væltet MC {{forumTopicSubject}}

Min Suzuki GSXR 250 er desværre væltet idag, muligvis af en person, da den er væltet på modsatte side end støttefoden, og da jeg kommer ned for at rejse den op går jeg den lige hurtig igennem.

Der var desværre kommet en lille spærke i frontkåben lige under højre sidespejlet, men ikke rigtig noget alvorligt, så man må nok mene at der er billigt sluppet, alt taget i betragtning.

Jeg ville så også lige prøve at starte den op, men det var godt nok noget af en kamp, og den plejer altid at starte første gang uden problemer. Det skal også lige siges, at der ikke så ud til at være løbet noget olie eller lign. ud.

Mit spørgsmål lyder så om, hvad mine startproblemer kan skyldes???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Væltet MC
  • #2   13. aug 2008 @ Henrik

    Det er også min egen teori, men da dette er min første MC, så vil man jo også gerne søge råd hos de garvede smiley Tak for det hurtige og betrykkende svar


  • #4   13. aug 2008 @ Henrik

    Ja den er lidt spøjs. Den står parkeret på helt normal parkeringsplads uden for min lejlighed, så den mulighed er noget søgt synes jeg også smiley


  • #5   13. aug 2008 kan være en gammel, senil der stodder der har holdt til venstre for din mc, er bakket ud med fuldt hjuludslag så kofangerhjørnet har snittet din mc.......
    øhm, jeg troede der var plads - gu var der ej, gggrrrrrrr


  • #6   13. aug 2008 Jeg er bare glad for at der ikke skete mere med cyklen smiley Så hvad end skete, så kommer jeg nok videre smiley

  • #7   13. aug 2008 Hej Michael,

    Når en mc med karburator välter vil der uvilkårligt blive hvirvlet snavs op fra bunden af dine svömmerhuse (bunden af din karburator). Dette forårsager som oftest startproblemer og man bör egentlig, hvis det skal väre helt efter bogen, rense dem.
    Jeg har prövet det samme, var dog en narkoman der vältede den 6 timer efter jeg var färdig med at bygge den om 3 gang. Det tog mine meget store tyrkiske naboer sig af eftersom han også havde pillet ved deres biler....så ham aldrig mere! Anyway, jeg var for doven til at rense dem og det gjorde så at den ene karburator svömmede over 2-3 gange med en 14 dages mellemrum. Löste sig dog da de blev renset. HUSK ingen trykluft når du rengör karburatorer! Brug karburator rens istedet!

    Mvh
    Bo


  • #8   13. aug 2008 @ BO

    Jamen det må jeg lige prøve at kigge på, er det en større opgave at rense karburatoren?


  • #10   13. aug 2008 HVis den kører jævnt så rens ikke kabunader.
    Det er ikke sikkert der er kommet skidt i klemme med mere.

    Da den væltede tømte den svømmerhuse, så de skulle lige fyldes op igen. Dertil kan den nemt have fået masser af benz ind i topstykket, således den stort set var druknet, da du skulle starte... Det tager tit lidt tid at starte efter en "vælter"

    Så kører den nu så lad den kører smiley ingen grund til at skille kabunader af


  • #11   13. aug 2008 Hvis du skal have gjort noget ved din kåbe, kan du prøve Guzzi-metoden :

    http://www.motoguzzi.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=81&Itemid=9


  • #12   13. aug 2008 Jeg har lige været ude og trille en lille tur, og kører ligesom den plejer, altså godt :), så burde det jo nok ikke være nødvendigt at skille den af alligevel smiley

    @ Thomas

    Det virker faktiskt ikke helt dumt ud smiley


  • #13   14. aug 2008 Det største problem er sgu at den er blevet væltet. Jeg ville nok sætte en slags synlig alarm på den og for den sags skyld en dymo label om at "Pas på alarm" på. Det har haft en præventiv effekt for mine mc overfor knolde der gør den slags ;o)

    BC


Kommentér på:
Væltet MC

Annonce