{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  polen
  • #1   1. apr 2009 jeg har en god tur

  • #2   1. apr 2009 Virkelige modne svar....

  • #3   1. apr 2009 Hej jeg har kørt en del i polen ( i bil ) og jeg vil på intet tispunkt overveje at tage på mc tur i polen.
    De kører som død og helvede og vejene er rigtig ujævne med dybe hjulspor, de er overhovdet ikke som i dk.
    Men skal du derned skal du helt klart køre til krakow og derefter længere sydpå mod zakropane ( ved ikke om det er starvet rigtigt )


  • Poul-Erik S
    Poul-Erik S Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 67
    #4   1. apr 2009 tak mikael

  • Poul-Erik S
    Poul-Erik S Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 67
    #5   1. apr 2009 mikael> har du noget om overnatning priser osv

  • #6   1. apr 2009 Jeg ville ikke sætte livet på spil på MC i Polen og når du overnatter så tag den med i seng eller skal du gå hjem.... smiley

  • #7   1. apr 2009 Hejsa... vores naber fra ukraine kører af og til hjem - gennem polen. som de siger - det sker KUN om dagen i højt tempo af sikkerhedsmæssige hensyn for dem selv da de ikke rigtig tør om natten. og overnatning for dem er helt banlyst i polen! de venter til bagefter. men ved ikke om det er ligeså risikabelt for danskere... men hvis du tager cyklen med ind på soveværelset går det måske :o)

  • Poul-Erik S
    Poul-Erik S Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 67
    #9   1. apr 2009 ok tak lyder snart som om jeg skal planlægge en anden tur vil jo gerne hjem i god tilstand

  • Poul-Erik S
    Poul-Erik S Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 67
    #10   1. apr 2009 tar' nok nordkap igen sidste tur var 2 uger i regn så derfor ville jeg prøve noget nyt, hører meget gerne forslag til gode turer på ca. 2-3 uger

  • Poul-Erik S
    Poul-Erik S Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 67
    #11   1. apr 2009 tak har tænkt på østrig har ikke undersøgt meget men er det ikke noget dyrt? Har tidligere kørt i østeru under jerntæppet men det er åbenbart blevet wild west

  • Poul-Erik S
    Poul-Erik S Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 67
    #12   1. apr 2009 tak: lyder nærmest som om det er med livet som indsats, det er ikke noget for mig altså øst syndsynd at man ikke kan rejse frit som jo er enhver bikers drøm. i 80'erne blev jeg ellers modtaget med varme og nyskærighed i letland, Jeg er lidt underlig måske fordi jeg godt kan li' at kører alene min erfaring er at på den måde kommer man nemmere i kontakt med de lokale. Efter jeres inlæg har jeg droppet øst og har set lidt på nord italien

  • Poul-Erik S
    Poul-Erik S Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 67
    #13   1. apr 2009 Du godeste nej. er selv en fredelig biker der måske lidt håbløst higer efter det broderskab der var engang. Men håber at vi ses derude holder du i kanten skal i ikke undre jer over at hører en gammel 7,5 gearer ned

  • #14   3. apr 2009 Jeg har nu ikke tænkt mig at lade mig skræmme. Jeg har planlagt en tur til Krakow over Poznan, videre ind i Tjekkiet og Østrig for til sidst at ende i Tyskland til V-strom træf 2009.

Kommentér på:
polen

Annonce