{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.391 visninger | Oprettet:

affjedringskursus. Tilmeld dig her. {{forumTopicSubject}}

Vil du gerne lære om affjedringen på din mc og selv blive i stand til at finjustere og fejlfinde så har vi strikket et kursus sammen som står for døren . Vi har naturligvis haft tråden kørende i gruppen der omhandler dette emne men som det ser ud nu så er der nogle få pladser tilbage som gruppens medlemmer ikke har taget. Og de tilbydes nu uden for gruppen.

Kursus dato. Søndag den 24/10 .
Tidspunkt. Kl 11.30.
Sted. Rønnede V næstved. (nærmere adresse fremsendes de tilmeldte)
Dagorden. Kursus – Frokost – Kursus.
Tid . Umuligt at sige hvad tid vi slutter . Men regn med omkring 3-4 timer i alt.

Så er der åbent for tilmelding for det første kursus i affjedring i denne gruppe .
Vi har et MAX antal på 15 personer.

Alle spørgsmål om selve kursets forløb og indhold bedes stillet til gruppens administrator.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=54283

Alle spørgsmål om ANDET bedes rettet til mig.

Der ER en pris på dette kursus.

Prisen er 230kr .
For denne pris får du en bog med hjem omkring opsætning. (værdi 200kr)
Bogen er på engelsk men det kan vi alle vel også klare !.
Bogen ER obligatorisk så der kan ikke tilmeldes hvis man ikke ønsker bogen. Og så alligevel JO. Hvis du har den i forvejen så tvinges du ikke til at købe en ny. Men den SKAL så medbringes.
De resterende 30kr går til en samlet pulje der betaler ”underviseren`s” tur frem og tilbage fra nord sj og hans mad og drikke.
Med hensyn til mad så KAN der tilkøbes smørrebrød som JEG henter.Pris pr stk 15kr.
Jeg tager dog ikke imod bestilling på specifikke ønsker. Jeg køber lidt af hvert og så må vi finde ud af at folk får noget de kan li. Du ER naturligvis også velkommen til at tage dit eget med eller helt undevære.

Der er på stedet drikkevarer der kan købes for 7 kr stykket. Og det gælder både øl og sodavand.
Ønsker man andet drikkelse bedes i selv medbringe det. Og det er i naturligvis også velkommen til med øl og vand !.

Når i har tilmeldt jer vil i modtage en besked hvori der findes et konto-nr og info om hvad der skal stå i overførslen/mrk. Der SKAL indbetales inden for 4 dage. Sker dette ikke vil du blive slettet fra tilmeldingslisten.
Når indbetalingen er registreret vil du modtage adressen i beskedcenter

Sidste frist for tilmelding er 16/10.
Efter denne dato er det udelukket at komme med.

Dem af jer der tilmelder jer og som endnu ikke har pakket gademaskinen væk til den tid må MEGET gerne komme på den så der kan blive justeret og afprøvet. Jeg har kun racere, så jeg må hellere lade være at gå på gaden med dem :-).


Tilmeldingslisten ser således ud indtil videre.

Nr 1. Chris / Præsi
nr 2 + 3 : rene og hans bror:)
Nr 4. Sajmon
Nr. 5 Lars Ole
Nr. 6 Lars M
Nr. 7 Bente T
Nr 8 martin b
Nr 9 Rasmus G (ven til Chris/Præsi)
Nr 10 Hans k (ven til Chris/Præsi)
Nr 11 Daniel B (ven til Chris/præsi)
Nr 12 Thomas (ven til Chris/Præsi)

Skal DU være den næste på listen ! ?.

Mvh chris


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  affjedringskursus. Tilmeld dig her.
Kommentér på:
affjedringskursus. Tilmeld dig her.

Annonce